Re: Dlaczego, Wyjaśnienie bardzo proste

From: "Rafik" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta,pl.rec.kuchnia,pl.rec.uroda,pl.soc.religia,pl.misc.paranauk
Subject: Re: Dlaczego, Wyjaśnienie bardzo proste
Date: Wed, 23 Jan 2008 23:21:17 +0100

Użytkownik <j...@g...com> napisał w wiadomości
news:9744235c-c69f-438a-b4ed-1a134af988f1@t1g2000pra
.googlegroups.com...
On Jan 22, 11:15 am, "Rafik" <b...@w...pl> wrote:

> wyjaśnienie jest bardzo proste:
>
> Ludzie chodzący do kościoła są przeważnie mniej wyposażeni w rozum ,
> czytaj
> ograniczeni, co ewidentnie przekłada się na satus materialny , nie mogą
> jak
> ludzię wykształceni i inteligentni pozwolić sobie na dobre obfite jedzenie
> ,
> nie posiadają zwykle samochodów bo nie stać ich na utrzymanie więc
> wszystko
> załatwiają spacerkiem , nie mają rozrywek bo ich na to nie stać , jedynymi
> [...]

Ciekawe ale bledne! Przykladowo niemal wszyscy (szczupli) moi koledzy
(inni naukowcy) chodza jednak do kosciola. Niemal jednak zaden z nich
nie zakonczyl swego wyksztalcenia na podstawowce, zas wiekszosc
posiada juz doktoraty.

Ciekawilo by mnie wiec czy owe 100 dalszych powodow (jakich w typowo
ateistyczny sposob nie chcialo sie juz opisywac) jest rownie
niedorzeczne jak powyzsza teza o braku wyksztalcenia.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

Wiesz niby chcesz badać ludzi a okazuję się że badasz siebie i swoich
kolegów pseudonaukowców,

Wielka rada dla Ciebie , zainteresuj się lekiem o nazwie klozapina ,
przestań męczyć siebie i otoczenie i nie zawstydzaj nauki polskiej na arenie
międzynarodowej.

Rafik

PS. F20.0 można skutecznie leczyć !!!