Co imponuje kobiecie?

1. Data: 2005-05-18 17:35:18

Temat: Co imponuje kobiecie?
Od: "Tristan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegos czasu to pytanie zaprzata moja glowe. Poswiecam mu sotatnio
rozmowy z przyjaciolmi i znajomymi. Ciekawi mnie co na ten temat macie do
powiedzenia.

Co wg was najbardziej imponuje kobiecie w mezczyznie? Do wyboru jest kilka
opcji. Kolejnosc przeze mnie wymienionych cech jest przypadkowa. Prosze
sprobujcie ulozyc te cechy w takim porzadku, zeby cechy ktore najbardziej
imponuja kobiecie, byly na poczatku, a najmniej wartosciowe z tego punktu
widzenia cechy, znajdowaly sie na koncu. Nie moge sie doczekac wynikow:)

1. Wladza
2. Pieniadze
3. Slawa
4. Brutalnosc
5. Poczucie humoru
6. Inteligencja
7. Madrosc
8. Sila fizyczna
9. Sila psychiczna
10. Silna wola
11. Bezradnosc
12. Infantylnosc
13. Obowiazkowosc
14. Powazne podejscie do rzeczy
15. Szarmancja
16. Pewnosc siebie
17. Niezawodnosc
18. Lojalnosc
19. Opiekunczosc
20. Cechy klasyfikujace go jako 'przyszlego dobrego ojca'

Pozdro
--
Trists
[gg:3423177]

1. Data: 2005-05-18 17:46:20

Temat: Re: Co imponuje kobiecie?
Od: " Himera" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tristan <t...@o...pl> napisał(a):

8. Wladza
7. Pieniadze
13. Slawa
14. Brutalnosc
6. Poczucie humoru
1. Inteligencja,
2. Madrosc
4. Sila fizyczna
3. Sila psychiczna
15. Silna wola
19. Bezradnosc
18. Infantylnosc
9. Obowiazkowosc
16. Powazne podejscie do rzeczy
10. Szarmancja
11. Niezawodnosc
12. Lojalnosc
5. Opiekunczosc
17. Cechy klasyfikujace go jako 'przyszlego dobrego ojca'

1. Data: 2005-05-18 18:46:38

Od: "Publicon" <p...@z...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tristan" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 6. Inteligencja
> 1. Wladza
> 3. Slawa
> 17. Niezawodnosc
> 8. Sila fizyczna
> 9. Sila psychiczna
> 10. Silna wola
> 7. Madrosc
> 19. Opiekunczosc
> 17. Niezawodnosc
> 16. Pewnosc siebie
> 13. Obowiazkowosc
> 18. Lojalnosc
> 14. Powazne podejscie do rzeczy
> 20. Cechy klasyfikujace go jako 'przyszlego dobrego ojca'

IMHO brakuje mi tutaj takiej cechy jak wierność.

P.

1. Data: 2005-05-18 19:25:31

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tristan" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Co wg was najbardziej imponuje kobiecie w mezczyznie?

Mnie to imponuje jak mężczyzna nie zadaje durnych pytań.
Jesteś pewien, że się nie pomyliłeś? W miejscu "kobiecie" nie powinno być na
przykład "lasce"?

V-V

1. Data: 2005-05-18 20:01:53

Od: "Tristan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" <v...@o...pl> wrote in message

> Mnie to imponuje jak mężczyzna nie zadaje durnych pytań.
> Jesteś pewien, że się nie pomyliłeś? W miejscu "kobiecie" nie powinno być
> na
> przykład "lasce"?

pytasz mnie czy jestem pewien tego co mysle? masz mnie za idiote? pozwol ze
pomine odpowiedz na twoje 'pytanie' i od razu przejde do wniosku: pewien
jestem ze sie pomylilas. a to czy 'kobiecie' czy 'lasce' nie ma znaczenia.
swoja droga: watpie czy rozumiesz roznice miedzy 'kobieta' a 'dziewczynka'
pomijajac kwestie wiekowe.

--
Trists

1. Data: 2005-05-18 21:19:02

Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

trists:
> [...]
> widzenia cechy, znajdowaly sie na koncu. Nie moge sie doczekac wynikow:)
hej, nie jestem kobietą, ale chciałem podać oficjalny pogląd psychologii na tę
sprawę. jest podyktowany poglądami ewolucyjnymi.

kobiecie "imponują"
- możliwość zapewnienia zasobów lub
- cechy pozwalające w przyszłości przewidzieć dostarczanie zasobów:
inteligencja, ambicja i wytrwałość w dążeniu do celu

pozdro

Tłiti

p.s. po co Ci był mój wiek? trudno się go domyślić po postach?

1. Data: 2005-05-18 21:22:48

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoja droga: watpie czy rozumiesz roznice miedzy 'kobieta' a 'dziewczynka'

Gdybym była dzieckiem.
Byśmy sobie pogadali.
Ale nie pogadamy.
Ale się nie przejmuj. Podobno od zawsze jestem dziwna.
A ostatnio to nawet śmieszna. ;-)

V-V

1. Data: 2005-05-18 21:34:22

Od: Yuw <M...@M...com> szukaj wiadomości tego autora

mam to wszystko po koleji, daj dupy
hehehe

1. Data: 2005-05-18 21:40:20

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Tristan" <t...@o...pl> wrote in message news:d6fucs$so1$1@news.onet.pl...

Rasowe peuciny.

K.

1. Data: 2005-05-18 22:04:34

Od: "Tristan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tliti" <k...@o...pl> wrote in message

> p.s. po co Ci był mój wiek? trudno się go domyślić po postach?

akurat tamten post mnie zdezorientowal wiec postanowilem zapytac, bo jak
mowia, kto pyta, nie bladzi. (za to moze zostac zastrzelony hehe)

--
Trists
[ gg:3423177]

Leczenie depresji magnetostymulacją?