Co jeszcze

1. Data: 2005-11-29 22:28:00

Temat: Co jeszcze
Od: "decoartel.pl" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

proszę o poradę, jak mniemam właściwe osoby.
Co można zmienić, co poprawić co wyrzucić o czym pisać a o czym nie pisać na
stronach www.decoartel.pl/

I nie chodzi mi bynajmniej o autoreklamę czy spam, ale za ten temat wziąłem
się przy okazji remontu... i tak mi wpadło do głowy.

Chciałbym, aby ten serwis był naprawdę przydatny...

Pozdrawiam,
MH

2. Data: 2005-11-29 23:34:01

Temat: Re: Co jeszcze
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

decoartel.pl pisze w news:dmikd2$3lr$1@news.onet.pl

> proszę o poradę, jak mniemam wła?ciwe osoby.
> Co można zmienić, co poprawić co wyrzucić o czym pisać a o czym nie pisać na
> stronach www.decoartel.pl/

Późno już i nie myślę jasno, ale pierwsze, co rzuciło mi się w
oczy, a co jest nie do wybaczenia - brak działu Biblioteczka w
Menu. :(

A za to bardzo mi się podoba dział o kolorystyce.

--
Pozdrowieństwa,
Daga

Parkieciarz W-wa
Lakier do parkietu - jaki
Cena za podwieszany sufit - proszę o poradę (W-w)
Ocieplenie sufitu - czy warto, jeśli tak, to czym?
Jeszcze jedno pytanko odnośnie C.O.