Co kryje się pod pojęciem?

1. Data: 2014-02-03 23:12:17

Temat: Co kryje się pod pojęciem?
Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojęcie edukacja seksualna, co to za nauka, to połączenie psychologii z biologią,
takie nauki kryją się pod pojęciem edukacji seksualnej. Aby to studiować czyli
seksuologię trzeba mieć już skończoną psychologie lub medycyne, czyli po studiach
dopiero robimy seksuologie, tak więc to są bardzo wykształceni ludzie.
Tym samym będąc na portalu psychologia, która jest zawarta w edukacji seksualnej
dziwi mnie, że piszą tu idioci , którzy na psychologii zwalczają psychologie.
Oczywiście z ciemnoty umysłu nadają się raczej do zoo jako...zezwierzęcony inny
gatunek, agresywny i bardzo debilny, razem z zaburzonym klerem na tle seksualnym. Tak
więc co robi psychologia w edu. seksualnej, no seks to psychika jak i relacje damsko
-męskie, ona pomaga zrozumieć i przystosować do przyszłej relacji w związku, czyli
człowiek czy para nie wyłoży związku przy pierwszym lepszym problemie, bo już będą
przygotowani do danych związkowych problemów jak np: narzucanie idealistycznego
obrazu drugiej osobie. Ale zaburzony kler z ich obsesjami seksualnymi przecież jest
przed epoką psychologiczną i sądzi że w parówkach widząc seks wszystko jest z nimi
wporządku i parówki trzeba zwalczyć bo zbyt faliste i obrażają dewotki i bigotów. Ale
co sądzić o osobach podpuszczonych przez kler, w jakim stanie są ich związki jeśli
tej frustracji celibatyków niedostrzegają? W oczach czarno się może spewnością
zrobić.
Bo już jest szokiem że w dwudziestym pierwszym wieku znajdzie się ciemnota drąca ryja
na psychologię, kto się boi psychologów normalni?

2. Data: 2014-02-04 14:42:31

Temat: Re: Co kryje się pod pojęciem?
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolitka" <5...@m...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> ... Bo już jest szokiem że w dwudziestym pierwszym wieku znajdzie
> się ciemnota drąca ryja na psychologię, kto się boi psychologów normalni?

Odnoszę wrażenie, że uprawiasz orkę na ugorze. Przecież z Bogiem nikt
nie wygrał :-)

3. Data: 2014-02-04 16:33:37

Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko
Nie , fanatyzm i fundamentalizm religijny jest w tym kraju właściwie na
zdegenerowanych wsiach, osoby które mają problemy wogóle ze zrozumieniem czegokolwiek
i kler jak zomo kiedyś ,podpuszcza tych ormowców, a jednocześnie szkodzi im samym.
Ponad 80% popiera edukacje seksualną więc nie dajmy się zastaszyć debilom i wariatom.

4. Data: 2014-02-04 18:26:34

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lolitka wrote:

> [...]
> studiować czyli seksuologię trzeba mieć już skończoną psychologie lub
> medycyne, czyli po studiach dopiero robimy seksuologie, tak więc to są

Edukacja seksualna to powinno być jak poprawnie używać gandonów i pigułek,
żeby się imbecyle nie rodzili. A kto z kim, to jest sprawa prywatna i
dlatego śmieszą mnie zarówno kościółkowi antygejowscy jak działacze
gejowscy. Naprawdę nie ma kto robić co innego i zaglądać pod kołdrę w
sprawie pedał vs. heter? Cholernie wszystko dziś polityczne i z najmniejszej
różnicy takiej jak kto kogo tryćka robi się bum-bum magnificentną kwestyją
stanu!

--
????
???

5. Data: 2014-02-04 20:00:52

Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki
No jest antykoncepcja, ale i psychologia w związku się przydaje, ludzie mniej będą
narzucali idealistyczny obraz drugiej osobie itd..a to jest powszechne. Edu.to
relacja damsko -męska a my mamy tu zupełną przepaść.

6. Data: 2014-02-04 20:05:51

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:lcr7sb$35b$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
> najmniejszej
> różnicy takiej jak kto kogo tryćka robi się bum-bum magnificentną kwestyją

A jesteś pewien, że strywializowanie relacji damsko- męskich do sprawnego
założenia gumki czy wzięcia pigułki przekłada się na spadek ilości
niechcianych ciąż? Otóż w żadnym razie- no bo dlaczego by miało? Ba! Wręcz
przeciwnie.

--

Chiron

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

7. Data: 2014-02-04 21:09:17

Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
To ile już adoptowałeś dzieci no , bo jeśli dzieci mają rodzić dzieci bo ty tak
chcesz to musisz adoptować bo dziecko nie wychowa dziecka i jeśli polska ma być
królową Adidasa jak zrobiliście afrykanom, to raczej odpowiedz dlaczego tak
nienawidzisz polaków? Tatuś bolszewik był jak tatuś Kaczyńskich i w domciu uczeni że
polacy bydło co?

8. Data: 2014-02-05 06:55:10

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> założenia gumki czy wzięcia pigułki przekłada się na spadek ilości
> niechcianych ciąż? Otóż w żadnym razie- no bo dlaczego by miało? Ba! Wręcz

No tam, gdzie są kontrowersje ideologiczne to powinno się w szkolnym
wychowaniu seksualnym ich unikać i ograniczyć się do kwestii biologicznych i
pragmatycznych zamiast przenosić spory pomiędzy politykami na młodzież.

--
????
???

9. Data: 2014-02-05 07:54:29

Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki
To kler ma problem z seksem , zobacz jak zezwierzęcił polaków, polacy nie potrafią
rozmawiać o tych sprawach i publicznie i prywatnie, bo to się przekłada, kształci
młodych pornografia czyli źle kształci bo to brednie. Tym samym polacy są jak psy na
trawniku, też nie ma tam dyskusji i wyrażania pragnień, są jak zwierzęta niemi. To
pokazuje że jest ogromna samotność między nimi, nawet jak są ze sobą. Cała ta niechęc
do edukacji to strach przed rozmową, bo to było tabu. Ogromną krzywdę robią w taki
sposób dzieciom, bo to zawarzy na całym przyszłym życiu.Po edu.seks. by potrafili o
tym poprostu rozmawiać. Ale jak celibatycy na seksie się znają najlepiej i nie chcą
wystawić walizek - kierunek Watykan oszołomą, to skutki będą i są opłakane.

kpiny
Do piweczka :-)
pies umiera, pralka zdyha, za ile lat komputer będzie umierał?
I znowu szkodzą, każde katolickie zachowanie jest tylko po to aby wszystkim zaszkodzić.
jak stwierdzic, co jest prawda?