jak stwierdzic, co jest prawda?

1. Data: 2014-02-02 00:06:01

Temat: jak stwierdzic, co jest prawda?
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Znalezione na pmp- ale o psychologii jak najbardziej:
http://www.ted.com/talks/lang/pl/elizabeth_loftus_th
e_fiction_of_memory.html

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

2. Data: 2014-02-02 00:31:18

Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Czyli jak wprowadzą edu.seksualną i wyjdzie ogrom pedofili księży, bo dzieci
zrozumieją co proboszcz zrobił i że manipuluje dzieckiem aby milczało, to będą te
dzieci biczowane fałszywymi...wspominiami przez katoli?. Jak ktoś nieprofesjonalnie
hipnotyzuje to bodźce potrafii wdrukować w osobę hipnotyzowaną.Tak więc to musi
być...specjalista który nie naruszy toku wspomnień.

3. Data: 2014-02-02 00:37:04

Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zresztą oprócz tego co dziecko mówi mówi też jego ciało, dzieci zgwałcone są bardzo
pobudzone seksualnie- cieleśnie i psychologicznie niedorośli do opisów seksualnych o
jakich opowiadają.

4. Data: 2014-02-02 07:02:29

Temat: Re: jak stwierdzic, co jest prawda?
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolitka" <5...@m...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
>katoli?. Jak ktoś nieprofesjonalnie hipnotyzuje to bodźce potrafii
>wdrukować w osobę hipnotyzowaną.Tak więc to musi być...specjalista który
Nie ma tak dobrego specjalisty, zeby (nieświadomie) nie zaindukował
hipnootyzowanego. Dlatego też wielu psychoterapeutów uważa hipnozę za wręcz
szkodliwe narzędzie terapii.

5. Data: 2014-02-02 08:26:32

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Nie ma tak dobrego specjalisty, zeby (nieświadomie) nie zaindukował
> hipnootyzowanego. Dlatego też wielu psychoterapeutów uważa hipnozę za
> wręcz szkodliwe narzędzie terapii.

No pewnie naoglądałeś się też filmu "Rasputin - szalony mnich" z 1966 z
Christopherem Lee w roli głównej. Lepiej sobie obejrzyj warsztaty
"Hypnozona", gdzie jest powiedziane, że hipnotyzowany nie zrobi niczego, co
jest niezgodne z jego systemem wartości. Można go namówić do gry wyobraźni,
zabawy podświadomością, ale do niczego, czego tak naprawde on nie chce (mój
komentarz - co jest niezgodne z jego Prawdziwą wolą definiowaną po
crowleyowsku). Takie są reguły gry sugestii nazywanej potocznie hipnozą.

--
????
???

6. Data: 2014-02-02 08:28:28

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]

zabawy podświadomością, ale do niczego, czego tak naprawde on nie chce (mój
komentarz - co jest niezgodne z jego Prawdziwą wolą definiowaną po
crowleyowsku). Takie są reguły gry sugestii i pozorów nazywanej potocznie
hipnozą.

--
????
???

7. Data: 2014-02-02 09:15:59

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:lcks2s$cjn$2@node2.news.atman.pl...

> [...]
> komentarz - co jest niezgodne z jego Prawdziwą wolą definiowaną po
> crowleyowsku). Takie są reguły gry sugestii i pozorów nazywanej potocznie

To nie zmienia faktu, że łatwo komuś cos windukować- zupełnie nawet
nieświadomie. Kiedyś "otarłem" się o regresing- pamiętam jak Żądło gromił
regreserów hipnotycznych twierdząc, ze tak naprawdę to u nich pacjent nie
przypomina sobie poprzednich wcieleń lecz najczęściej "łyka" to, co płynie
od hipnotyzującego. Sam trochę bawiłem sie hipnozą w wojsku- co jedynie
przekonało mnie, że to tak naprawdę bardzo proste- ale pod warunkiem, że
ktoś chce być zahipnotyzowany i jest na tyle inteligentny, ze potrafi
współpracować. Oczywiście- czytałem, że i wbrew komuś można zahipnotyzować-
np metodą podawania sprzecznych poleceń (zmęczenie, swiadomość przestaje
czuwać).

8. Data: 2014-02-02 10:57:57

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> współpracować. Oczywiście- czytałem, że i wbrew komuś można
> zahipnotyzować- np metodą podawania sprzecznych poleceń (zmęczenie,

Być może można ale coś takiego jest bardzo trudne i nieraz śmiertelnie
wyczerpujące dla psychiki tego, kto to wykonuje. Dlatego np. śledczy NKVD
pracujący w pionie operacyjnym próbujący stosować takie metody poddawani
byli regularnym czystkom, ponieważ psychiczne wraki niezdolne do
wyciągnięcia niczego robiły się z nich najczęściej równie szybko jak z
więźniów, dlatego musieli być regularnie poddawani likwidacji o ile nie
palnęli sobie sami w łeb.

<paran mode on>
Jeszcze gorzej dzieje się w tzw. wojnach psychotronicznych, astralnych czy
jak tam bądź się nazywają (ogólnie chodzi o wojny informacyjne na poziomie
telepatii podobne do opisanych w dokumentach Ingo Swana czy w powieści sci-
fi pt. "Telepata" niejakiego Johna Brunnera), coś niecoś wiem o tym z
własnego doświadczenia, chociaż pewnie się znajdą tacy, co powiedzą, że to
bzdura i że w doniesienia paranaukowe nie należy wierzyć. Ja tylko wiernie
relacjonuję tzw. tajemnicę poliszynela - mianowicie, że jedną z przyczyn,
dla których demoliberałowie nie mają już takiego wpływu na to, co się dzieje
w Polsce jest to, że stojąca za nimi grupa polskich i radzieckich psychików
(do których należał m.in. dr. Kaszpirowski) została częściowo rozbita.
<paran mode off>

--
????
???

9. Data: 2014-02-02 13:51:06

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest niezgodne z jego systemem wartości. Można go namówić do gry wyobraźni,

i tu właśnie -wypadało by podkreślić/docenić jakie znaczenie
ma system wartości i na czym polega rząd dusz

to kto kształtuje ten system i w jakim celu
może mieć istotne znaczenie dla tego co da się
potem z takim społeczeństwem zrobić - np.
indukując mu co nieco przez prase,TV,
sztuczne autorytety( gwiazdki pop kultury)
i inne metody

Jeśli przyjąć , że sytem jest przekazywany
- powiedzmy w drodze naśladownictwa autorytetów -
to tradycyjnie dla dziecka byli to rodzice/dziadkowie - czyli rodzina.

Chcąc zmienić system wartosci na inny trzeba osoby
jak najmłodsze wyrwać z otoczenia rodzinnego i poddać
indoktrynacji nowych autorytetów. Dlatego 6 -latki w szkołach,
dlatego gender w przedszkolach itd... , dziwne bajki dla dzieci
w TV, i tego typu sprawy
Tu nie chodzi o wiedzę tu chodzi własnie o ten nowy system
wartosci. Jeśli nie zrobi się tego zanim osobnik zbuduje
sobie własny system wartosci to potem jest znacznie
trudniej - koszty są znacznie większe.
Bo najpierw trzeba rozbić istniejący stary system (pranie mózgu)
i dopiero potem na tych ruinach można budować nowy.

10. Data: 2014-02-02 14:06:18

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (do których należał m.in. dr. Kaszpirowski) została częściowo rozbita.

tak właśnie trafiłem :
http://www.youtube.com/watch?v=IIWCXBU7szA&feature=p
layer_detailpage
oglądanie na własne ryzyko :))))
ja tego nie oceniam - poprostu ciekawostka w temacie :)))

> <paran mode off>

Papież
dla Ikselki :)
Czy to tragiczne czy zabawne?