Czy to tragiczne czy zabawne?

1. Data: 2014-02-01 02:30:20

Temat: Czy to tragiczne czy zabawne?
Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fundamentalizm na temat Gender.
Przenieśmy to w Islam.
Islamista mówi- rola kobiety wybeczkowanej od stóp do głów to naturalna rola, tak ją
Bóg umieścił w naturze.
Gender- to nie natura tylko kultura ją do tego stanu sprowadziła, niech zdejmie z
twarzy zakrycie i dostanie prawo jazdy, to jedynie zmieni się rola kobiety w
społeczeństwie, zamiast ją wszędzie wozić będziesz miał więcej czasu na swoje rzeczy
bo on sama pojedzie lub ciebie zawiezie, będzie wam łatwiej.
Islamista- to szalony pomysł kobieta zamieni się w faceta, siusiak jej wyrośnie i
broda, bo naturalnie tak wygląda i ma tak być.
Gender- przecież to argument absurdum, pod tym argumentem tylko kryje się nienawiść
do kobiet, przemoc by je trzymać w poniżającej roli , dlatego nie chcieliście
podpisać umowy z UE o zapobieganiu przemocy do kobiet, to niszczenie relacji, bo nie
ma zdrowej relacji gdy kogoś najbliższego ciągle poniżasz, jest to niszczenie
rodziny, bo ty jej nie masz bo jesteś w celibacie.

A teraz Jezus mówi.
Tak ja Jezus byłem Gender, bo nie poniżałem kobiet jak faryzeusze, a zmieniłem
podejście, by traktować po partnersku, dlatego zbudowałem głęboką więź z kobietami.

Ksiądz Oko mówi.
Jezus to ideologia marksistowsko-gebelsowska, kobieta ma swoją role bo my wiemy
lepiej od Boga, że ma być posłuszna i z wycięto łechtaczką bo kobiety z rozkoszą to
prostytutki, a swobodne zaleją prostytucją świat i spowodują upadek rodziny.