Co ma wieksze owoce: dynia zwyczajna czy arbuz?

1. Data: 2001-12-16 13:58:03

Temat: Co ma wieksze owoce: dynia zwyczajna czy arbuz?
Od: "Piotr Hołda" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JWT Pomóżcie!

=====
= Pozdrawiam
= Piotr Hołda <p...@z...com.pl>
=
= Nigdy nie ufaj pięknu poranka i uśmiechowi teściowej.
= (przysłowie japońskie)
=====

2. Data: 2001-12-16 20:22:22

Temat: Re: Co ma wieksze owoce: dynia zwyczajna czy arbuz?
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

Zalezy, czy chodzi o wielkosc srednia, czy o najwieksze okazy.
Srednio (pomijajac male dynki ozdobne) powiedzialbym, ze
wielkosc jest podobna. natomiast wsrod dyn zdarzaja sie wielkie
owoce, znacznie przekraczajace wielkoscia najwieksze arbuzy.
Byc moze jest to wynik specjalnych zabiegow. Wyhodowac wielka
dynie to zaszczyt (na Halloween) i mozna na tym zarobic. Natomiast
wyhodowanie wielkiego arbuza nie ma wiekszego sensu, bo sluzy
on wylacznie do jedzenia, a jesli bedzie ogromny, to w srodku zapewne
bedzie sama woda bez smaku.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2002-02-05 11:31:32

Od: <l...@w...pios.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

=====
=====
> dorzucę swoje trzy grosze bo akurat kiedyś mnie też to
interesowało. Są grupy maniaków w USA i im udaje się wyhodować arbuzy ( są
takie odmiany) ponad 100 kg ale to według specjalnej technologii. Według tej
technologii można tez wyhodować i ogromne dynie. Uważam, że to dynia daje
większe (cięższe) owoce. Na jakimś zdjęciu ze stanów widziałem dynię większą od
dziecka.

Krety - pytanie
Fiołki afrykańskie chorują
O.T. FONTANNY - MEBLE OGRODOWE