Co mnie nawilży?

1. Data: 2003-10-29 17:45:33

Temat: Re: Co mnie nawilży?
Od: Keyop <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <bnojh9$ijd$1@atlantis.news.tpi.pl>, Kruszynka (Wroclaw) pisze:
> Uzytkownik "Krzysztof Wróblewski" <k...@a...wbc.lublin.pl> napisal w
> wiadomosci news:3F9FCD9B.DE5887FA@avalon.wbc.lublin.pl...
>
> ...stin. Ivostin. W aptekach, owszem. Nawet wyprobowalam na wlasnej skorze
> (tlustej do bolu, 27-letniej) i stwierdzilam , ze niestety w moim przypadku
> sie nie sprawdzil - uczulil.

O, a już myślałem, że tylko mnie kosmetyki Iwostin uczulają...
To znaczy nie wiem czy to uczulenie, ale mnie piecze twarz po posmarowaniu
i jest zaczerwieniona (krem nawilżający na dzień z filtrami).

Dla odmiany kosmetyki Avene ani LRP mi nie szkodzą, więc z tą
hipoalergicznością Iwostinu to nie jest wcale tak różowo.
Fakt, że krem nawilżający* mnie marnie nawilża, za to straszliwie
*natłuszcza, litościwie pomijam milczeniem.

Radek, pragnący dziwnego
--
Joe: You're NOT a girl! You're a GUY! Why would a guy wanna marry a guy?
Jerry: Security!

1. Data: 2003-10-29 17:50:06

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O, a już myślałem, że tylko mnie kosmetyki Iwostin uczulają...
> To znaczy nie wiem czy to uczulenie, ale mnie piecze twarz po posmarowaniu
> i jest zaczerwieniona (krem nawilżający na dzień z filtrami).

uczulenie jak w mordę strzelił

Kamila

1. Data: 2003-10-29 17:51:24

Od: Keyop <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <bnoukf$c06$1@news.onet.pl>, Kamila pisze:

> uczulenie jak w mordę strzelił

Diagnoza ze wszech miar trafna, po strzeleniu w mordę wyglądam bardzo
podobnie ;)

Radek, pragnący dziwnego
--
Suknię zrzuca dziś z ochotą
Nagość osłaniając cnotą!

1. Data: 2003-10-29 17:57:45

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Diagnoza ze wszech miar trafna, po strzeleniu w mordę wyglądam bardzo
> podobnie ;)
>
> Radek, pragnący dziwnego
> --
> Suknię zrzuca dziś z ochotą
> Nagość osłaniając cnotą!

no widzisz, hehehehe

Kamila (z poprawionym nastrojem) ;-)

1. Data: 2003-10-29 19:12:39

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O, a już myślałem, że tylko mnie kosmetyki Iwostin uczulają...
> To znaczy nie wiem czy to uczulenie, ale mnie piecze twarz po posmarowaniu
> i jest zaczerwieniona (krem nawilżający na dzień z filtrami).

jeśli to jedyny objaw, to raczej chodzi o podrażnienie niż o reakcję
alergiczną.

1. Data: 2003-10-29 19:14:32

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ola (chyba zbyt wybredna)

w takim razie może maseczka do zostawienia na noc,np. vichy, dax minerały
itd
na dzień dotychczasowy krem nawilzający
A+E kapsułki+kaps z olejem z ogórecznika lub wiesiołka, mniej kawy, więcej
wody

1. Data: 2003-10-29 22:18:08

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka wrote:
> Witam,
> Czy znacie może jakieś kremy do twarzy, które miałyby działanie
> "ultrasuperhipernawilżające" i nadawałyby się do tłustej cery
> trzydziestolatki?
> Pozdrawiam,
> Ola

Polecam serię intensywnie nawilżającą Vichy.

Ligeia

1. Data: 2003-10-29 23:01:17

Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka wrote:
> Witam,
> Czy znacie może jakieś kremy do twarzy, które miałyby działanie
> "ultrasuperhipernawilżające" i nadawałyby się do tłustej cery
> trzydziestolatki?

Moze tak poza kremem, bo nie mam takich potrzeb, to polecam supernawilzajaca
maseczke z avonu - mnie swietnie nawilza i wystarcza zamiast kremu
nawilzajacego. I dla mnie tez wazne - szybko sie jej uzywa - tzn. krotko, bo
caly zabieg trwa ok. 2 minuty, a w tych zabieganych czasach tez jest to
czasami wazne.
--
pozdrawiamy

tufi & BB

www.ipto.info

1. Data: 2003-10-30 08:05:58

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Hmmm.....ja kupiłam wczoraj za 39.90 (Wrocław-Biskupin) i dostałam próbki
> reszty serii (kremy po 42 złote).

Naprawde?? Ooooo, ja widzialam w Sephorze, tez we Wroclawiu po 49. Dzieki za
informacje :))

> Ale to jest po 30. roku zycia. Nie za bardzo się spieszysz? ;-)

Niieeeee :) Robilam jakis tam tescik na wiek skory w stosunku do prawdziwego
wieku i wyszlo mi, ze moja skora ma okolo 35 lat :)

> Te kapsułki z retinolem (fioletowy Oceanic - masz na nie ochotę, prawda?)

> po 35. roku zycia.

Wiem, wiem :) Wlasnie dlatego mam na nie ochote :)
A swoja droga moj maz kiepsko na mnie wplywa. Ja zaczynam: ale fajny
krem/pottfel/apaszke/sweterek/spodnie/spodniczke (to sa warianty) widzialam.
On na to ma zawsze jedna odpowiedz: KUP SOBIE :))

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-30 08:08:26

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Keyop" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
news.tpi.pl...
> O, a już myślałem, że tylko mnie kosmetyki Iwostin uczulają...
> To znaczy nie wiem czy to uczulenie, ale mnie piecze twarz po posmarowaniu
> i jest zaczerwieniona (krem nawilżający na dzień z filtrami).

Mnie skora swedziala i wyskoczylo mi mnostwo ropnych pryszczykow. Oprocz
tego byla zaczerwieniona. Tak reagowalam tez na niektore podklady i inne
kremy, wiec chyba to jednak uczulenie ;(

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

tusz - ktory wybrac?
Helena Rubinstein - COLOR CLONE
SPAM Wrocław podkład Borjous w sztycie nr 53
makijaz na specjalna okazje ;)
Natea 111 - i rudawe włosy