Co mozna stwierdzic po wynikach EKG?

1. Data: 2002-02-07 01:29:59

Temat: Co mozna stwierdzic po wynikach EKG?
Od: "bolek" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co mozna stwierdzic po wynikach EKG?
- przebyty zawal ?
- zapalenie miesnia sercowego ?

inne ?

2. Data: 2002-02-07 03:24:34

Temat: Re: Co mozna stwierdzic po wynikach EKG?
Od: "jurek" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bolek" <b...@s...pl> napisał w wiadomości
news:a3slj5$2ek$1@news.tpi.pl...
> Co mozna stwierdzic po wynikach EKG?
> - przebyty zawal ?
> - zapalenie miesnia sercowego ?
>
> inne ?

bardzo duzo bardzo roznych rzeczy. takze te ktore wymieniles

3. Data: 2002-02-07 10:28:28

Od: "bolek" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo duzo bardzo roznych rzeczy. takze te ktore wymieniles

A jakie inne jeszcze? Prosze wymienic

4. Data: 2002-02-07 16:03:48

Od: "abciximab" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakie inne jeszcze? Prosze wymienic

Myślę, że post zostałby odrzucony ze względu na rozmiar gdyby ktoś zechciał
wymienić wszystko, co można rozpoznać. Zajrzyj do pierwszego lepszego
podręcznika elektrokardiografii. Np. "Podstawy Elektrokardiografii "
Dąbrowskich. Wydawnictwo PZWL

5. Data: 2002-02-07 19:42:47

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik abciximab <d...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a3u8gt$omi$...@n...tpi.pl...

> [...]
> wymienić wszystko, co można rozpoznać. Zajrzyj do pierwszego lepszego
> podręcznika elektrokardiografii. Np. "Podstawy Elektrokardiografii "

W EKG mozna stwierdzic np.zaburzenia rytmu serca (jesli wystepuja w czasie
badania), niedokrwienie miesnia sercowego, zawal (czasem takze przebyty),
przerost miesnia serca, zaburzenia przewodnictwa(tzw. bloki)
pozdrawiam
mmm

6. Data: 2002-02-07 23:01:53

Od: "abciximab" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W EKG mozna stwierdzic np.zaburzenia rytmu serca (jesli wystepuja w czasie
badania) itd.

Można jeszcze zrobić badanie Holterowskie EKG. Tzn. Gościu nosi aparacik
całą dobę. To wtedy, kiedy akurat podczas badania nie wyjdzie, a jest
podejrzenie, że jednak na coś pacjent cierpi.

Jakie sa objawy Birelioza - tej choroby roznoszonej przez kleszcze ?
Inne listy dyskusyjne
Jakie wahania temperatury ?
Dziwne drewienie palca u reki
najstarszy student - wieczorowe studia