Co myslesc? Zona mnie zdradza?

11. Data: 2006-09-06 13:23:21

Temat: Re: Co myslesc? Zona mnie zdradza?
Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5 Sep 2006 12:54:49 +0200, Marbel napisał(a):

> Nie wiem co o tym myslec.

Myślę, że tak się uzewnętrznia jej bunt przeciwko rządzącej naszym krajem
ekipie.

puchaty

12. Data: 2006-09-06 13:39:43

Od: Jacek <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marbel wrote:

> Na pocztaku naszje znajomosci nie cierpiala calowania. Teraz wprost przeciwnie.

Moze zaczales szczotkowac zeby?

> Kiedys lubiala szybko i krotko. Teraz coraz dluzej.

W koncu sie rozsmakowala.

> Dochodza rozne nowe pomysly. Do niedawna zatwardziala konserwatyska: tylko lozko
> i nic wiecej.

Pozwol jej przejac inicjatywe, przezywaj orgazm za orgazmem i pomysl o tych
nieszczesnikach ktorzy maja kolo siebie zimna "deske dziura" na dodatek z
wyobraznia kury

> Od jakiegos czasu kcohamy sie w roznych miejscach, pozycjach.

Eeee tam zaraz kochamy sie. Macie seks i tyle.

> Pamietam jak na pocztaku malzenstwa powiedzial ze sex oralny nie wchodzi w gre.
> Teraz sama to proponuje.

Tez mi powod do narzekania. I jaki jest Twoj problem? Miej "narzedzie" zawsze
gotowe. Pozwol jej tak --------- az poczujesz ze Ci mozg za chwile wyssiei ciesz
sie zyciem

> Ma bardzo szalone pomysly o ktore nigdy bym je nie podejrzewal. Zachodze w glowe
> skad ona to bierze.

Kolezanki,a najprawdopodobniej jedna z kolezanek, internet, magazyny, a
.....moze.....od klientow?

> Ubiera sie czesto wyzywjaco.

Reklama dzwignia handlu

> Znika z pracy na godzinke, dluzej. Nie wiadomo gdzie jest.

Dorabia na boku w pokoju do wynajecia na 15 minut

> Poza tym ostatnio wyslala mi smsa w ktorym napisala ze przeciez kochalismy sie
> wczoraj. A to bylo z tydzien, poltora temu.Zmienila sie o 180 stopni.

Rozdwojenie jazni, pomylila cie z regularnym klientem...itd

13. Data: 2006-09-06 15:03:27

Od: Eulalka <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):

> Moze zaczales szczotkowac zeby?

Może poczytaj grupę zanim napiszesz cokolwiek? Albo chociaż sprawdź, czy
Twój nick już tu nie krąży.
Mamy teraz dwóch Jacków, jednego od dawna i nowego... Przyczep sobie coś
może do Jacka? Nie będę Was mylić.

Eulalka

14. Data: 2006-09-06 15:24:46

Od: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> ... Przyczep sobie coś może do Jacka? Nie będę Was mylić.
> Eulalka

Zabrzmiało dość tajemniczo...;)

J.

15. Data: 2006-09-06 16:13:20

Od: Eulalka <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jacobs napisał(a):

> Zabrzmiało dość tajemniczo...;)

Tam zaraz tajemniczo. Miałam na mysli, żeby się podpisywał jakoś
inaczej... no... "Jacek_mam_15_lat" czy coś w tym stylu.
Naprawdę się zdziwiłam, jak poczytałam Jacka, że Jacek takie rzeczy
wypisuje ;)

Eulalka

16. Data: 2006-09-06 18:41:53

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Pozwol jej przejac inicjatywe, przezywaj orgazm za orgazmem i pomysl o
> tych
> nieszczesnikach ktorzy maja kolo siebie zimna "deske dziura" na dodatek
> wyobraznia kury

A co, wyobraźnia kury się waćpanowi nie podoba?

Qra

17. Data: 2006-09-06 18:42:49

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inaczej... no... "Jacek_mam_15_lat" czy coś w tym stylu.
> Naprawdę się zdziwiłam, jak poczytałam Jacka, że Jacek takie rzeczy

Może się sklonował. A moze ma brata bliźniaka. A może to jego alter-ego.

Qra

18. Data: 2006-09-06 22:02:23

Od: "Jacek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
[ciach]

Prosze zmien swój nick

Jacek

19. Data: 2006-09-06 22:02:55

Od: "Jacek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Eulalka" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Może się sklonował. A moze ma brata bliźniaka. A może to jego alter-ego.

W żadnym razie

Jacek

20. Data: 2006-09-07 16:08:10

Od: adaa <a...@8...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marbel napisał(a):
> [...]
> Znika z pracy na godzinke, dluzej. Nie wiadomo gdzie jest.
> Poza tym ostatnio wyslala mi smsa w ktorym napisala ze przeciez kochalismy sie
> wczoraj.
> A to bylo z tydzien, poltora temu.
> Zmienila sie o 180 stopni.
> Zmienil sie jej sposob postepowania w stosunku do innych facetow.
> Niedawno rozmawialismy o zdradzie, ale ona troche mnie zbyla mowiac ze
> ona :"zawsze sie boi i ucieka".
> Ma mi za zle ze nie daje jej prezentow, nie cholubie jej choc kupuje jej od
> czasu do czasu jakis drobiazg, bielizne, bizyterie itp.

A może Twoja żona po prostu dojrzała? i wie że tak naprawdę milosc
francuska daje kobiecie rozkosz. Może ktoś ja tego nauczył. Powinieneś
sie cieszyc że masz cudowną kochankę w domu. kup jej wibrator to nie
będzie musiała szukac kogos innego. Pozdrawiam.

P.s a powiedz że to ci się nie podoba

co sie ze mna dzieje po slubie
Oczarowanie
zycie po zyciu *czyli po rozwodzie)link