co sie ze mna dzieje po slubie

1. Data: 2006-09-02 15:46:06

Temat: co sie ze mna dzieje po slubie
Od: "mani" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Jestem zonaty od 1,5 roku. Zupelnie nie wiem co sie ze mna dzieje od
tego czasu. Od 1 dnia slubu praktycznie niszcze zwiazek. Tak jakbym
podswiadomie chcial aby przestal istniec. Chcialbym do ratowac ale nie
potrafie, wrecz brak mi sil. Nie bylem na bank przekonany czy moja wybranka
to ta jedyna. Po 6 latach znajomosci wydawalo mi sie to oczywiste. Teraz
zamieniac swoje i mojej zony zycie w pieklo. Moi znajomi mieli podobna
sytuacje. W tamtym zwiazku to ona nie potrafila przetrawic slubu. Prosze o
opinie w tej sprawie. Czy cos mozna jeszcze z tym zrobic. Pomocy!!

MN

2. Data: 2006-09-02 16:44:26

Temat: Re: co sie ze mna dzieje po slubie
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mani" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

Czy cos mozna jeszcze z tym zrobic.

Można. Wybrać się do specjalisty - psychologa / terapeuty rodzinnego.

Pozdr. Ewa

3. Data: 2006-09-02 18:07:47

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

mani napisał(a):
> Nie bylem na bank przekonany czy moja wybranka
> to ta jedyna.

No i tu masz wskazówkę.

> Czy cos mozna jeszcze z tym zrobic. Pomocy!!

Najlepiej do psychologa rodzinnego. Ale szczerze mówiąc nie wiem, czy to
ma sens... (nie wiem to znaczy nie wiem - może ma).

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

4. Data: 2006-09-03 20:11:18

Od: "księżniczka Telimena" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sytuacje. W tamtym zwiazku to ona nie potrafila przetrawic slubu. Prosze o
> opinie w tej sprawie. Czy cos mozna jeszcze z tym zrobic. Pomocy!!

to się chyba zdarza u osób, które myślą, że ślub coś zmieni (na dobrze lub
na źle). Myślę, że trzeba poprostu myśleć o ślubie jak o fajnej imprezie w
śmiesznych strojach. I tyle, bo przecież dzień po ślubie właściwie niczym
nie różni się od dnia przed. Ten sam partner/partnerka, ta sama praca, ci
sami sąsiedzi, koledzy, otoczenie itd. Rozstać się też jest stosunkowo
łatwo, więc w czym rzecz?
Chyba, że ślub łączył się ze zmianą czegoś jeszcze poza stanem cywilnym, to
może właśnie tego nie możesz zaakceptować?

Pozdrawiam
Teli - żona od 6 lat.

5. Data: 2006-09-03 21:55:45

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

księżniczka Telimena<b...@m...pl>

[...]
> Teli - żona od 6 lat

Teli- pozdrowienia dla -mena :)

Paff
--
Mad, bad and dangerous to know

6. Data: 2006-09-03 22:33:14

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od
> tego czasu. Od 1 dnia slubu praktycznie niszcze zwiazek. Tak jakbym
> podswiadomie chcial aby przestal istniec.

Tzn. co? puszczasz sie, bijesz zone, czy masz wyrzuty sumienia bo cos
wlasnie zrobiles?

> Nie bylem na bank przekonany czy moja wybranka
> to ta jedyna.

Mamusia kazala, zla kobieta zmusila?? Ile Ty masz lat - pytam bardzo
powaznie.

> Czy cos mozna jeszcze z tym zrobic. Pomocy!!

Tak, mozna - i to wiele. Dorosnac przed nastepnym slubem.

Kri Z

7. Data: 2006-09-04 19:37:33

Od: "księżniczka Telimena" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> księżniczka Telimena<b...@m...pl>
>
> [...]
>
> Teli- pozdrowienia dla -mena :)

mam się w tym doszukać złośliwości?
Teli.

8. Data: 2006-09-04 20:02:58

Od: "Jenni" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

A nie lepiej , usiasc powaznie porozmawiac z zona o uczuciach?! Przecież
cos was napewno laczy, cos napewno cie w niej jeszcze pociaga...? Sprobuj
sobie przypomniec czas narzeczenstwa.... to co lubiales....i zastanow sie
czy to jeszcze istnieje, bo moze przestales juz to zauwazac...?
Zycze powodzenia

9. Data: 2006-09-04 20:19:41

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

księżniczka Telimena<b...@m...pl>

> Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> mam się w tym doszukać złośliwości?

nee, po prostu nie mogłem się pofszczymać :)
głupaffka od nadmiaru pracy

paff

10. Data: 2006-09-04 20:25:16

Od: "księżniczka Telimena" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> księżniczka Telimena<b...@m...pl>

> nee, po prostu nie mogłem się pofszczymać :)
> głupaffka od nadmiaru pracy

znaczy się masz inne zdanie? Rozwiń proszę.
Teli.

Oczarowanie
zycie po zyciu *czyli po rozwodzie)link
Jakie prawo?
Kłótnia z teściową o ... (długie)
Domain For Sale: Auction Airsoft .co .uk