Re: co sie ze mna dzieje po slubie

From: "Jenni" <k...@o...eu>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: co sie ze mna dzieje po slubie
Date: Mon, 4 Sep 2006 22:02:58 +0200

Czesc

A nie lepiej , usiasc powaznie porozmawiac z zona o uczuciach?! Przecież
cos was napewno laczy, cos napewno cie w niej jeszcze pociaga...? Sprobuj
sobie przypomniec czas narzeczenstwa.... to co lubiales....i zastanow sie
czy to jeszcze istnieje, bo moze przestales juz to zauwazac...?
Zycze powodzenia