Co myslicie...

51. Data: 2000-02-15 17:21:42

Temat: Re: "ciacha" (bylo Re: Co myslicie...)
Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> schrieb in im Newsbeitrag:
3...@c...pl...

wrote :

Hej Andrzeju ,

>........Wypadaloby mi teraz
> rozebrac ktorys z Waszych listow na atomy i wykazac to i owo

I po tym poznać chemika
mówiącego do laika ;-)))

pozdr. - Józek

52. Data: 2000-02-15 17:55:19

Temat: Dzieki
Od: "PeterPan" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PeterPan

53. Data: 2000-02-15 17:59:41

Temat: Re: Co myslicie...
Od: "PeterPan" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Cześć Piotr ,

Czesc.

| Doszły mnie słuchy wczoraj w pracy że w tym roku wszystkie szkoły w BRD
| mają być wyposażone w PC z wejściem do Internetu właśnie poprzez T -
| online jako provider.
| Właśnie przed chwilą rozmawiałem z przedstawicielstwem prasowym
| T - online i poprosiłem o dokładne info. w tej sprawie. Jak dostanę to
| się z Tobą i GRUPA nimi podzielę.

Czekamy...

| > |
| wypracowanku?

| patrz : News pl.soc.inwalidzi " Re: Podanie i ... olewanie ON : ( i 2
| konkursy
|
| z dn.12.02.00 godz.14.10

Tak, juz wiem. Dzieki :).

| na
| uszczuplenie
|
| Sprawa do dyskusji.

Oczywiscie.

| No właśnie , żeby to dla wszystkich było tak jasne jak dla nas dwóch...

:)

| > |

| Nie , nie tylko , w innych krajach też.

Wiem ale to co sie dzieje w Polsce doprowadza mnie do bialej goraczki :(((((

| pozdr. - Józek

3maj sie

--
PeterPan

54. Data: 2000-02-15 21:44:02

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a):

> Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> schrieb in im Newsbeitrag:
> 3...@c...pl...
>
> wrote :
>
> Hej Andrzeju ,

> I po tym poznać chemika
> mówiącego do laika ;-)))

ciach

Jak A.A. zacznie nam to tłumaczyć chemiczne to leżymy w 2 rundzie:)
--
Pozdrowka
a...@c...pl

55. Data: 2000-02-17 15:03:20

Temat: kiss smiles. (Odp: Co myslicie...o dzieciach Gai)
Od: " Micki Landau" <m...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witanko !
dla
Użytkownika PeterPan

> Ale ile mozna dmuchac? Cale zycie? Znam takich co od lat "placza" i
> "dmuchaja". Znam rowniez takich ktorzy wiedza czego chca i brna do celu.
Raz
> im sie to udaje a innym razem nie ale PROBUJA.

Takie juz jest to zycie, ten Twoj przyklad mozna by znakomicie podstawic pod
kazda grupe naszego spoleczenstwa.

> Twierdze ze nie zawsze jest sens pomagac skoro niektore ON same nie wiedza
> czy i czego chca. Mowia jedno a robia drugie. Poki nie trzeba dzialac sa
> odwazni ale jak przychodzi do czynu, wycofuja sie.

Masz troche racji, ale nie w pelni. Ty, ja oraz inni ON-e aby naprawde
zaczac dzialac (jak sie wyraziles) musimy byc calkowicie pewni kazdej minuty
dnia i nocy. Kiedy spotyka, niektorych tyle rozczarowan, nie musisz sie
dziwic, ze sa niezdecydowani. Co z pewnoscia tyczy sie zarowno Ciebie. A
pomagac zawsze jest sens, bez wzgledu na ustroj.

> Swoja droga to mogliby
> emitowac te programy w nieco bardziej "ludzkich" godzinach.

To juz nie do mnie. Chociaz raz w tygodniu mozna sie poswiecic i podarowac
sobie ostatnia czesc nocki!! Swego czasu wymyslono cos takiego jak wideo -
nie widze problemu.

> poczekac.
>
> Warto ale czy nie warto ja nieco przyblizyc?

Zostawilam specjalnie nieco dluzszy wycinek naszej korespondencji, bo mysle
sobie ze z ciebie jest malkontent. Wlasciwie na wszystko narzekasz i z
niczego nie jestes zadowolony. Piszesz - moze warto, moze nie warto, nie
wiem czy warto - skad my to znamy. Cenie Stachure, ale wiem takze jak on
skonczyl z ta swoja definicja zycia.

> Nigdy sie nie pogodzilem i mysle ze nigdy sie nie pogodze. Musze z tym zyc
> staram sie jakos do tego dopasowac. Wkurza mnie jednak moja czesta
> bezsilnosc :((((( Gdyby tak mozna bylo urodzic sie na nowo...

To juz bylo. Mnie takze wkurza, ale czy mam wyjscie. Na nowo jednak nie
chcialabym sie narodzic, poniewaz nie chce jeszcze raz przechodzic przez to
co juz mam za soba. Wole to co nieznane.
Usmiechnij sie
Micki

56. Data: 2000-02-17 21:11:11

Temat: Re: kiss smiles. (Odp: Co myslicie...o dzieciach Gai)
Od: "PeterPan" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Witanko !
| dla
| Użytkownika PeterPan

Witam Cie, Micki.

| Raz
|
| Takie juz jest to zycie, ten Twoj przyklad mozna by znakomicie podstawic
pod
| kazda grupe naszego spoleczenstwa.

Pewnie tak ale ON musza starac sie znacznie bardziej niz inni, miec wiecej
samozaparcia.

| Masz troche racji, ale nie w pelni.

Nie twierdze ze mam racje ale takie jest moje zdanie.

> [...]
| dnia i nocy. Kiedy spotyka, niektorych tyle rozczarowan, nie musisz sie
| dziwic, ze sa niezdecydowani. Co z pewnoscia tyczy sie zarowno Ciebie.

Owszem, zwlaszcza obecnie :(. Jednak czy niezdecydowanie moze doprowadzic do
czegos dobrego? Czy rzeczywiscie trzeba czekac na te chwile, byc do konca
pewnym? Czy nie mozna zaryzykowac choc troche? Kto nie ryzykuje ten nie
traci (ale rowniez nie zyskuje).

| pomagac zawsze jest sens, bez wzgledu na ustroj.

Nie mialem na mysli ustroju a zasadnosci angazowania chetnych w celu pomocy
niezdecydowanym.

Tacy

| To juz nie do mnie.

Wiem ze nie do Ciebie. Zastanawiam sie jednak jak to jest z tym zrozumieniem
ON przez osoby zdrowe skoro programy o tematyce dotyczacej naszych problemow
sa emitowane w godzinach znacznie "gorszych" niz nawet najgorsze szmiry.

| Chociaz raz w tygodniu mozna sie poswiecic i podarowac
| sobie ostatnia czesc nocki!! Swego czasu wymyslono cos takiego jak wideo -
| nie widze problemu.

Masz racje jednak z tymi nockami to na prawde ciezka sprawa ;).

> [...]
| sobie ze z ciebie jest malkontent. Wlasciwie na wszystko narzekasz i z
| niczego nie jestes zadowolony. Piszesz - moze warto, moze nie warto, nie

Wybacz ale rzeczywiscie teraz mam taki okres. Musze sie z tym uporac.
Pamietam latem bylo tak pieknie... :)))))) Moze to kiedys wroci

| Cenie Stachure, ale wiem takze jak on
| skonczyl z ta swoja definicja zycia.

Tiaaa.

| To juz bylo. Mnie takze wkurza, ale czy mam wyjscie. Na nowo jednak nie
| chcialabym sie narodzic, poniewaz nie chce jeszcze raz przechodzic przez
| co juz mam za soba. Wole to co nieznane.

Ja piszac o checi urodzenia sie na nowo rowniez myslalem wlasnie o czym
nieznanym, moze piekniejszym, bez chroby :))))).

| Usmiechnij sie

Staram sie ale na razie jeszcze jakos mi to nie wychodzi.

| Micki

Piotrek.

Komputer
maly klopot, ciag dalszy