maly klopot, ciag dalszy

1. Data: 2000-02-06 18:41:57

Temat: maly klopot, ciag dalszy
Od: "Gabriel" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim dzieki za zainteresowanie i chec pomocy.
Niestety nic nie pomoglo. Jesli chodzo o
"Opcje Internetowe" to juz wczesniej to przerylem, tak iz po nocach mi sie
to snilo - co prawda jestem zielony, ale swoj rozum mam. Dodam jeszcze dwa
slowa o moim problemie, ale tak mi sie wydaje, ze bede musial podjac
radykalne kroki jak formatowanie i ponowna instalacja Windows'a - juz sie
ciesze.
A wiec obojetnie czy to jest Historia, Ulubione, czy tez inne badziewie,
choc pokazuje strony dostepne, ni Devil nie chca sie one zaladowac. Jedynym
sposobem, aby zachowac strony www, ktore chcialoby sie przegladnac pozniej
jest ich zapisanie przed zamknieciem przegladarki, bo inaczej przepadlo.
Teoretycznie sa one dostepne, ale w praktyce sa one tak dostepne, jak
namietne "dziewice" za szyba w Peep Shop'ie.
Jak juz pisalem wczesniej, aby przegladnac pozniej zapisana strone trzeba ja
zaladowac z katalogu, w ktorym zostala umieszczona, w zaden inny sposob nie
jest to mozliwe.

Pozdrawiam Gabriel

2. Data: 2000-02-07 08:56:18

Temat: Odp: maly klopot, ciag dalszy
Od: "Pearl" <p...@a...bti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

[...]
> [...]
> jest ich zapisanie przed zamknieciem przegladarki, bo inaczej przepadlo.

Piszesz, że przegrzebałeś całe opcje internetowe, ale zajrzyj jeszcze poniżej.
Opcje internetowe/Zaawansowane
Na samym końcu listy różnych opcji są Zabezpieczenia (ikonka żółtej kłódki z
lewej strony), a w nich m.in.
"Opróżnij folder tymczasowych plików internetowych gdy przeglądarka jest
zamknięta". Jeżeli opcja ta będzie zafajkowana, będą efekty takie, jak piszesz.
Pozostaw puste pole.

A może grzebałeś gdzieś przy Opcje internetowe/Zabezpieczenia/Internet? Sprawdź,
czy tam coś nie namieszałeś (w opcjach niestandardowych). Ustaw "Poziom
domyślny".

> Dodam jeszcze dwa slowa o moim problemie, ale tak mi sie wydaje,
> ze bede musial podjac radykalne kroki jak formatowanie i ponowna
> instalacja Windows'a - juz sie ciesze.

Z tym formatowaniem to się tak nie śpiesz.

--
Pozdrawiam.
Pearl

3. Data: 2000-02-07 10:07:17

Temat: Re: maly klopot, ciag dalszy
Od: "Andrzej W" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

A po za tym wszystkim pieprzy się to (czasem) zupełnie bez powodu, lub z
powodu
innych programów Cache-jących.
Programy takie jak np. "Net Sonic", mają własnego CASCH-a i zapisują
wszystko w jednym pliku.
I mamy 2 CASH-e, a czasem żaden z nich nas nie lubi :-D

--
Pozdrawiam A...@a...net

co nam wolno ?
moze ktos ... - dzieki