Co na balkon?

1. Data: 2010-08-22 11:34:13

Temat: Co na balkon?
Od: stclaus <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Niestety wiatr i deszcze zniszczyły moje Lobelie które miałem w
skrzynkach na balkonie. Co polecacie aby posiać / posadzić tak aby
jeszcze nacieszyć się kwiatkami na koniec lata i jesień.

Z góry dziękuje za rady,

stclaus

2. Data: 2010-08-22 11:40:16

Temat: Re: Co na balkon?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Aug 2010 13:34:13 +0200, stclaus napisał(a):

> [...]
> skrzynkach na balkonie. Co polecacie aby posiać / posadzić tak aby
> jeszcze nacieszyć się kwiatkami na koniec lata i jesień.

Kupić drobnokwiatowe chryzantemy w doniczkach - śliczne kolory, masa
kwiecia.
http://www.fabiovisentin.com/photography/photo/13/ch
rysanthemum_4309.jpg

MAKARENA plizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Re: Rozłożyste drzweo na centralne miejscee
Bruk debowy jak klasc ..
Roslina wysoko pomysl na
Opryskiwacz jaki