Co na gardło?

1. Data: 2004-01-30 12:19:08

Temat: Co na gardło?
Od: "Aurelia" <a...@t...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co brać na ból gardła stosując Atkinsa? Wszystkie dropsy i syropki
zawierają tony cukru. Na mnie zawsze działał Faringosept, ale słodki jest
jak ulepek. Please, poradźcie

2. Data: 2004-01-30 12:21:52

Temat: Re: Co na gardło?
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aurelia" <a...@t...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> A co brać na ból gardła stosując Atkinsa? Wszystkie dropsy i syropki
> zawierają tony cukru. Na mnie zawsze działał Faringosept, ale słodki jest
> jak ulepek. Please, poradźcie

Jest neoangin bez cukru( tak nalezy poprosic w aptece) albo tantum verde do
pryskania.
Tyle mi do glowy teraz przychodzi Hafsa

3. Data: 2004-01-30 13:55:39

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co brać na ból gardła stosując Atkinsa? Wszystkie dropsy i syropki
> zawierają tony cukru. Na mnie zawsze działał Faringosept, ale słodki jest
> jak ulepek. Please, poradźcie

Jest Septolete bez cukru (tylko jest trochę droższe niż to z cukrem). Mi
zawsze Septolete pomogało:-)

pzd. Wiedzma

4. Data: 2004-01-30 14:43:34

Od: "Aurelia" <a...@t...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, dzięki. Czasem szukając bezwęglowych zamienników na produkty, które
zawsze stosowałam, czuję się jak na obcej planecie. Trochę jak poszukiwanie
nowej tożsamości :)))))

5. Data: 2004-01-30 21:59:31

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> A co brać na ból gardła stosując Atkinsa? Wszystkie dropsy i syropki
> zawierają tony cukru. Na mnie zawsze działał Faringosept, ale słodki jest

proponuję nadmanganian potasu, kosztuje poniżej 2 zł/ astronomiczną ilość na
kilka lat, płukać gardło rozpuszczonym w lekko ciepłej wodzie (1-2 malutkie
kryształki/ szklanka) tak aby woda zrobiła się tylko trochę fioletowa.
Płukanie gardła co 2h - na drugi dzień zwykły ból znika.

Do tego jakąś tabletkę do ssania jeśli lubisz ale 1/4 zalecanej
częstotliwości.
Na mnie działa Coldrex LaryPlus (to jest chyba jednak wiara;)

Pozdrawiam,
Adam

6. Data: 2004-01-31 07:06:21

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kryształki/ szklanka) tak aby woda zrobiła się tylko trochę fioletowa.
> Płukanie gardła co 2h - na drugi dzień zwykły ból znika.

wow, tanio to wychodzi
A nei wiesz, czy na dolegliwości towarzyszące przeziębieniu tez pomaga?:-)
Bo coś mnie łąpie chyba:-(

pzd. Wiedzma:-)

7. Data: 2004-01-31 11:55:06

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiedźma" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> wow, tanio to wychodzi
> A nei wiesz, czy na dolegliwości towarzyszące przeziębieniu tez pomaga?:-)

Nie tego nie połykasz, tylko płuczesz gardło więc na nic więcej nie pomoże.

Pozdrawiam,
Adam

8. Data: 2004-01-31 14:55:35

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2004 13:19:08 +0100, Aurelia <a...@t...neostrada.pl>
napisał:

> A co brać na ból gardła stosując Atkinsa? Wszystkie dropsy i syropki
> zawierają tony cukru. Na mnie zawsze działał Faringosept, ale słodki jest
> jak ulepek. Please, poradźcie

czosnek ponoc pomaga, sok z marchwi i cytryn i miod, ale ten ostatni odpada

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[HP-820]
"I zwątpienie w labiryntach samotności...;(" -Grammatik/Wiatrucień

kwadransowe grubasy
tempo chudnięcia
Glukoza - sprawca starości
znow jestem glodna