Co na komary na zewnątrz?

1. Data: 2014-02-27 00:40:57

Temat: Co na komary na zewnątrz?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś używał Komarop Out? - czy jest tak skuteczny jak piszą?
http://dobreprodukty.pl/?p=oferta&oferta=komarop-out
-1litr-owadoks-100ml-gratis-na-komary-muchy-kleszcze
-koncentrat-ID2248440

2. Data: 2014-02-27 08:36:00

Temat: Re: Co na komary na zewnątrz?
Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-27 00:40, Ikselka pisze:
> Czy ktoś używał Komarop Out? - czy jest tak skuteczny jak piszą?
> http://dobreprodukty.pl/?p=oferta&oferta=komarop-out
-1litr-owadoks-100ml-gratis-na-komary-muchy-kleszcze
-koncentrat-ID2248440

A pszczoły? Zniosą to?

--
sjs

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

3. Data: 2014-02-27 09:13:36

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-27 08:36, SJS pisze:
-1litr-owadoks-100ml-gratis-na-komary-muchy-kleszcze
-koncentrat-ID2248440

> A pszczoły? Zniosą to?

Nie wiem co to za szuwaks ten Komarop. Sprzedawca jedynie puszcza jakiś
bełkot "profesjonalny, najmocniejszy, nowej generacji" ale nie podaje
składu.
Ja stosowałem Trebon Mega 10 SC z etofenproksem. Faktycznie działa, ale
tylko do pierwszego deszczu, który go spłukuje. Niestety dla pszczół
jest toksyczny, ale sądzę, że opryskując zakamarki i krzaczory, gdzie
pszczoly nie latają ale za to siedzą tam chętnie komary to bilans zysków
i strat jest zdecydowanie na plus.
Jest też inny problem, bo komary bestyje potrafią latać i jak się
opryska tylko w swoim ogródku, to przylecą od sąsiada. Oprysk ma sens
tylko, gdy się minimum 30 metrów od domu wytruje te bestie.
Jacek

4. Data: 2014-02-27 20:23:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Feb 2014 08:36:00 +0100, SJS napisał(a):

-1litr-owadoks-100ml-gratis-na-komary-muchy-kleszcze
-koncentrat-ID2248440

> A pszczoły? Zniosą to?

Hmmmm, nie pomyślałam o tym. Pewnie nie. Czyli nie ma tematu...

5. Data: 2014-02-27 20:24:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Feb 2014 09:13:36 +0100, Jacek napisał(a):

> [...]
> opryska tylko w swoim ogródku, to przylecą od sąsiada. Oprysk ma sens
> tylko, gdy się minimum 30 metrów od domu wytruje te bestie.

Fakt. Czyli dam sobie spokój, poza tym pszczoły ważniejsze.

Cięcie odmładzające drzew owocowych. Dobra pora?
Przypomnienie lata
Nie daj się oszustom!
Nie daj się oszustom!
Świat się przewraca!