Co na prezent slubny [OT]

1. Data: 2002-07-18 08:08:58

Temat: Co na prezent slubny [OT]
Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam drogie wspolgrupowiczki (oraz wspolgrupowiczow)!

Mam problem z prezentem slubnym. Za kilka dni wyjezdzam do Anglii i
chcialabym cos podarowac przyjaciolce i jej mezowi, ktorzy sie pobrali
tydzien temu. Niestety nie widzialam ich mieszkania, wiec obrazy, obrusy
(nie wiem czy maja lawe, czy stol) odpadaja. Odpadaja rowniez naczynia
kuchenne, bo z tego co wiem dostali 2 zastawy stolowe, sztucce, komplety na
herbatke itp. Co moglabym im podarowac? Jeszcze jest problem z
przewiezieniem, bo to musi sie zmiescic do torby podroznej i byc dosc
lekkie. Moze macie jakies pomysly?

Pomozcie

Magda

P.S.
Zrobilam serwetki od siebie, ale chcialabym dac tez cos kupionego, bo
serwetki to za malo, a to moja najlepsza przyjaciolka.

--
Magda - Slonko (Wroclaw)

1. Data: 2002-07-18 08:22:22

Temat: Re: Co na prezent slubny [OT]
Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*********************

1. Data: 2002-07-18 08:30:34

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> *********************

???? ;)

Magda

1. Data: 2002-07-18 09:06:55

Od: <b...@r...man.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)

A jakbys tak wyhaftowala 2 obraczki, imiona nowozencow, date slubu, dodala
jakies kwiatki czy serduszka i oprawila w ladna ramke? To moj sprawdzony
prezencik slubny dla Krewnych-i-Znajomych Krolika :) i zawsze sprawia wielka
radosc, bo jest niepowtarzalny. Raz taki hafcik oprawilam w rameczke z
magnesikiem - w ten sposob powstal magnesik na lodowke i Pan MAz nie ma juz
wymowki, ze nie pamietal o rocznicy slubu :)))

Pozdrowka i milego kombinowania

Bebetka, Poznan.

1. Data: 2002-07-18 09:12:34

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakbys tak wyhaftowala 2 obraczki, imiona nowozencow, date slubu, dodala
> jakies kwiatki czy serduszka i oprawila w ladna ramke?

Wszystko by bylo ok, gdyby nie to, ze w niedziele jade, a jeszcze mnostwo
rzeczy w pracy mam do zalatwienia :(
Tak wiec robotki reczne odpadaja. Tym bardziej, ze to (jak sama pisalas)
pasuje dla "Krewnych i Znajomych Krolika", a moja przyjaciolka jest jak
najblizsza rodzina i taki obrazek moglby byc tylko dodatkiem do wlasciwego
prezentu. Poza tym dostawala ode mnie juz obrazki i inne rekodziela.

Niemniej jednak dziekuje za rade.

Czekam na inne pomysly :)

Magda

1. Data: 2002-07-18 09:24:07

Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ???? ;)
>
> Magda

Przepraszam za "przydługawą" :)) odpowiedź, ale przypadkowo nacisnęłam
wyślij. A moja propozycja to dobrej jakości pościel (nie jakaś kora), teraz są
takie piękne. Ja bym się ucieszyłam, bom praktyczna (nigdy nie za wiele takich
bibelotów w domu). Prezent wykorzystają we dwoje, do tego jakaś krzyżykowa
aluzja (np. dzidziuś - niby owoc korzystania z w/w prezentu). Wymogi spełnia:
lekka, pakowna raczej. Tylko rozmiar może byc problemem - najlepszy tzw.
standard. Pozdrawiam

Milena

1. Data: 2002-07-18 09:30:54

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A moja propozycja to dobrej jakości pościel (nie jakaś kora), teraz są
> takie piękne.

Wlasnie mama mi radzila, zebym kupila posciel, np. satynowa. Tylko wlasnie
sie zastanawialam nad tymi rozmiarami. Bo wiem, ze maja lozko ogromne
200x220 i nie wiem, jak z koldra, czy maja jedna czy dwie. Bo w kompletach
to chyba 2 poduszki + 1 koldra + 1 przescieradlo jest? A moze sa takie z 2
koldrami ?

Pozdr.

Magda

1. Data: 2002-07-18 14:56:34

Od: "Klara" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

O ile jest to młode małżeństwo to można ich uszczęścić np. Encyklopedią lub
innym słownikiem, jest to praktyczny prezent, co prawda dość ciężki ale w
każdym domu przydatny.:)

Klara

1. Data: 2002-07-18 17:14:15

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To zależy od twoich zasobów finansowych. Są piękne rzeczy w Koronie albo na
Dominikańskim, Solpolu(Rosenthal), bo to musi być prezent dla dwojga.Piękna
srebrna cukierniczka, albo coś z galerii na Oławskiej albo
na Odrzańskiej.To musi być coś w guście Twojej przyjaciółki ale i musi się
podobać jej mężowi. Życzę udanych zakupów,
pozdrawiam , Dorota.
PS. ta cukirniczka to tylko przykład, moja przyjaciółka ma taką i zawsze
gdy u niej jestem to podziwiam jej piekno z .przyjemnością, takie małe
arcydzieło.

1. Data: 2002-07-19 05:58:34

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam inny pomysł.
Sztućce. Co prawda pisałaś, że już dostali, ale nie chodzi mi o takie
zwykłe. Myślałam o sztućcach z Polsrebra. Można kupić podtawowy komplet na 6
osób w wybranym wzorze. Polsrebro ma taka politykę, że nie wycofują wzorów.
Dzięki temu po samej nazwie wzoru możesz na inne okazje dokupywać kolejne
elementy do kompletu. Są również w ofercie pojedyncze komplety w rozmiarach
dziecinnych. ( wszyscy wiedzą o ci chodzi;-) ).
Taki podtawowy komplet dostała moja mama od mojej późniejszej chrzestnej. Po
wieloletnim użytkowaniu komplecik się nieco rozrósł. Teraz ja mam obiecany w
spadku ów komplet na 24 osoby z łyżka wazową i innymi bajerami typu sztućce
do ryby, noże do masła, noże do owoców. Jest tego multum - pełna szuflada. A
jaki efekt na stole!!! No ale to prezent dla ludzi o wyrobionych gustach -
takich trochę koneserów. Znam dwie osoby obdarowane takim prezentem i jedna
kompletnie nie zdaje sobie sprawy z dodatkowej - niefinansowej wartości
prezentu, zaś druga docenia go w pełni.

Nowa maniaczka
burda
nowa stronka
nowy adres
Wasza i Nasza strona - chyba też trochę przydługawe