Wasza i Nasza strona - chyba też trochę przydługawe

1. Data: 2002-07-17 13:14:12

Temat: Wasza i Nasza strona - chyba też trochę przydługawe
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytam z zainteresowaniem wątki dotyczące pomysłów na stronę grupową.
Przyznaję, że haft.sedno.com było ostatnio przeze mnie zaniedbane, powodem była
obecnośc mojej żony w szpitalu. Na szczęście wszystko skończyło się dobrze i w
tej chwili ruszyłem ostro "z kopyta" - zobaczcie http://www.sedno.com - czyli
wreszcie obiecana przeprowadzka.

Niestety nie wszystkie rzeczy da się zrealizować i kto wie, czy dobrym
rozwiązaniem nie byłoby stworzenie strony może nieco bardziej amatorskiej,
jednak bardziej zbliżonej do grupy pl.rec.robotki-reczne. O ile adresy sklepów,
czy dział "przedstawmy się" pojawi się na nowej wersji sedno.com, o tyle
problem sklepu z Waszymi pracami w tej chwili mnie przerasta i przyznaję się do
tego "bez bicia".

Wydaje mi się, że część waszych pomysłów nie da się zrealizować bez
umiejętności pisania skryptów i baz danych. Chociażby taka prosta rzecz jak
możliwość przedstawiania się grupowieczek realizowana, bez bazy wymaga
poświęcenia czasu jednej osoby na wpisywanie i poprawianie listy.

Natomiast przyszła mi prosta rzecz do głowy: jedna baza danych może doskonale
służyć dwóm stronom - oznacza to, że jeżeli uda wam się założyć własna stronę
bez problemów można dołączyć do niej już istniejący katalog stron -pomogę w tym.

Zwróćcie też uwagę, na to, że część z Was dziesięć razy bardziej woli grzebanie
w robótkach niż w html'u i może się zdarzyć, to co zaobserwowałem u mnie na
stronie, że z zespołu redaktorskiego który początkowo liczył 8 osób w tej
chwili aktywnie działają tylko dwie :-).

Podoba mi się wasza wola działania i proszę, obserwujcie to co będzie pojawiać
się na sedno.com w ciągu najbliższych tygodni. Chciałbym, żeby Wasze pomysły i
ew. strona uzupełniały się z moją. Chętnie służą pomocą jak i wszelkimi danymi,
które udało mi się zgromadzić &#8211; ponieważ de facto są one własnością grupy..

Marcin

1. Data: 2002-07-18 12:34:51

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czytam z zainteresowaniem wątki dotyczące pomysłów na stronę grupową.
> Przyznaję, że haft.sedno.com było ostatnio przeze mnie zaniedbane,
(...)

Witaj,
ten samochód, rower to Twój, a obok Ty?
Jeżeli tak, to coś przewozisz ? :-)