Prosba do torunianek

1. Data: 2002-07-17 09:08:34

Temat: Prosba do torunianek
Od: "Ritta " <r...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz wybieram sie z rodzinka na Kaszuby i mozemy przejezdzac przez Torun,
chcialabym wstapic do Muzeum Etnograficznego w Toruniu zeby zobaczyc
wspominana na grupie wystawe koronek. I tu moja prosba do mieszkanek Torunia -
czy moglybyscie podac mi w jakich godzinach czynne jest muzeum, jak tam
trafic i czy owa wystawa jeszcze jest.

Pozdrawiam, Renata (Lublin)
gg 1536868

1. Data: 2002-07-17 10:29:08

Temat: Re: Prosba do torunianek
Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ritta <r...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ah3c6i$9fe$...@n...gazeta.pl...
> [...]
Torunia -
> czy moglybyscie podac mi w jakich godzinach czynne jest muzeum, jak tam

Hejka!
Byłam na wystawie.. ale szczerze mówiąc nie zwracałąm tam uwagi na godziny
otwarcia.. a z tego co znalazłam w gazetkach.. to hm.. raz jest podane że od
9-16... raz, że od 10-18.. czasami podają w jakie dni do 16.. a w jakie do
18.. więc wydaje mi się, że najpewniej jest zdąrzyć przed tą 16.. Wystawa
jest jeszcze i bedzie do końca września..
A jak trafić.. hm.. podejrzewam, że będziecie wjeżdżać od strony Warszawy..
więc trzeba przejachać mały kawałek Torunia... jeślibyś chciała, aby Ci
napisać dokładnie gdzie i jak jechać. to zgłoś się na prvia.. lub na gg..

pozdrówki...

mruwa...
(toruń)

GG 332833

1. Data: 2002-07-17 13:43:41

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli bedziesz jechala od strony Warszawy-i to NATYCHMIAST po przejechaniu
przez most Pilsudskiego skrecaj w prawo. Uliczk zawraca niemal o 180 stopni
wprost na duzy parking. Stamtad 10 minut piechota. Przerabialam to na
poczatku lipca:-)

Grazyna

1. Data: 2002-07-17 14:20:46

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grazyna <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ah3s9r$r3d$...@k...task.gda.pl...
> [...]
stopni
> wprost na duzy parking. Stamtad 10 minut piechota. Przerabialam to na

Ups.. fakt.. z tej strony też można wjechać.. i to też jest od strony
Warszawy.. Ale mała konsulatacja z ojcem.. :).. I sprawa wygląda tak.. można
wjechać tak, jak Ty mówiłaś.. (wtedy się jedzie przez Włocławek.. ).,.. i po
przejechaniu przez most.. można zarówno w prawo skręcić... (ale ten parking
na dole jest chyba zamknięty do któregoś.. ale głowy nie dam sobie uciąć jak
to jest dokładnie.. i do kiedy.. ).. jak i jechać prosto.. i wtedy gdzieś w
pobliżu starówki zaparkować. lub obok muzeum.. A druga możliwośc.. to jest
wjazd. (który wytłumaczyłam na priva.. ).. od strony Rubinkowa.. i wtedy się
jedzie przez Sierpc.. Wg mojego taty.. lepszy jest wjazd od strony
Rubinkowa... ale to kwestia tego jak komu wygodniej jechac..

pozdrówki..

mruwa..

1. Data: 2002-07-17 14:28:47

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mruwa <k...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ah3ubs$abf$...@n...tpi.pl...
> [...]
jak
> to jest dokładnie.. i do kiedy.. ).. jak i jechać prosto..

Zapomniałam dodać.. że tylko kawałek prosto... bo i tak trzeba skręcić w
prawo.. ale dopiero za kolejnymi światłami.. :)..

ale namieszałam...

mruwa..

Dla zmeczonych palcow
Cross Land-namiary
Białostoczanki
haftowanie zegarow
bije sie ze skrucha w piers!! BUM! BUM!! BUM!