Dla zmeczonych palcow

1. Data: 2002-07-17 07:47:32

Temat: Dla zmeczonych palcow
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

..i rak (ronk) od szycia, wyszywania, drutow, etc etc .

Przeczytalam na innej grupie rade nastepujaca - jak sie dlugo
szyje na ten przyklad, nalezy wziac gumke (NIE taka do
mazania!!!!), zalozyc na reke , a wlasciwie na palce plus kciuk i
R-O-Z-C-I-A-G-A-C palce i kciuka. dziala na zasadzie odwrotnosci
dzialania co przed chwila...co w normalanym jezyku znaczy -
szyjesz = palce sa blisko siebie, napiete, bawisz sie gumka =
rociagasz te same komplety miesni. Kobieta, ktora cwiczenie
podala, powiedziala, ze przegladala jakies stare szpargaly w celu
wyrzucemoa i/lub znalezienia ciekawych rzeczy, znalazla to.
sproboiwala (krzyzykuje) i uwaza, ze to swietne cwiczenie.

ja sprobowalam, tez mi sie bardzo podoba - mnie place martwieja,
dretweija etc po dlugim szyciu.

zalety? szkody sobie czlowiek nie zrobi (no, najwyzej jak strzeli
gumka od wigoru, hehehehehehe), no i nic nie kosztuje

Trysia, z gumka
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-17 14:28:42

Temat: Re: Dla zmeczonych palcow
Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:0u7ajussqe6etutck6j4dvnvvrm4s07ljv@4ax.com...
> [...]
>
> zalety? szkody sobie czlowiek nie zrobi (no, najwyzej jak strzeli
> gumka od wigoru, hehehehehehe), no i nic nie kosztuje

Sprobowalam, faktycznie raczka sie odpreza. Gumka oczywiscie strzelila.
Mojemu mezczyznie do talerza. Pochowal mi wszystkie gumki. :(((

Pozdrawiam - Anka + Bigos
--
^ ^
>* *< a...@s...net.pl
( )_____/ www.solutions.net.pl/~asik
" "

1. Data: 2002-07-17 17:50:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 Jul 2002 16:28:42 +0200, "asik \(A. Sikora\)"
<a...@s...net.pl> wrote:

> [...]
>
>Sprobowalam, faktycznie raczka sie odpreza. Gumka oczywiscie strzelila.
>Mojemu mezczyznie do talerza. Pochowal mi wszystkie gumki. :(((

ostrzegalam lojalnie...

Trys
K.T. - starannie opakowana

Cross Land-namiary
Białostoczanki
haftowanie zegarow
bije sie ze skrucha w piers!! BUM! BUM!! BUM!
nasza strona i FAQ - przydlugawe