Mulina w Egerze

1. Data: 2002-07-17 13:41:44

Temat: Mulina w Egerze
Od: "JOLA D" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc dziewczyny
swego czasu ktoras z was wspominala o taniej mulinie w Egerze. Wlasnie sie
tam wybieram i chetnie polazilabym za ta mulina. Jezeli wiecie gdzie
konkretnie taka mulinke znajde (nazwa ulicy albo jakis punkt strategiczny)
to bardzo prosze o namiary.
jolad

1. Data: 2002-07-18 10:14:58

Temat: Re: Mulina w Egerze
Od: Anka Deregowska <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

JOLA D wrote:
> [...]
> tam wybieram i chetnie polazilabym za ta mulina. Jezeli wiecie gdzie
> konkretnie taka mulinke znajde (nazwa ulicy albo jakis punkt strategiczny)

Hej,
To ja o niej pisalam... Jak znajdziesz sie na glownym deptaku sklepowym
(nie dasz rady go nie znalezc - jest w srodku miasta, obok rynku,
niedaleko basenow) to znajdziesz tam 4 pasmanterie. Najlepsza (wg
mnie) jest w srodku tego sklepowego prostokata, (przecina go chyba dwie
ulice, jezeli bedziesz po tej stronie co McDonalds, to bedzie to
ulica bardziej na lewo). Jest wlasciwie samoobslugowa, ale mozna liczyc na
pelna pomoc ekspedientek. Mimo, ze nie mowie po wegiersku, to byly bardzo
pomocne i znaja sie na rzeczy. Znajdziesz tam Anchora, DMC, Puppets, oraz
muline wegierska, ale ta jest baaardzo slabej jakosci, wiec raczej nie ma
o czym mowic. Jest tez duzy wybor kanwy drukowanej, z gladka bylo troche
gorzej. No i te ceny ... Puppets tanszy od Ariadny, Anchor prawie o polowe
tanszy jak u nas... Musze jednak uczciwie zaznaczyc, ze sa to informacje
sprzed roku - w tym nie bylam, ale mam nadzieje, ze sie nie zmienilo...
A wogole to Eger jest cudowny - milego pobytu:))))

Pozdrawiam
Aneczka (Krakow)

1. Data: 2002-07-18 12:52:08

Od: "JOLA D" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprzed roku - w tym nie bylam, ale mam nadzieje, ze sie nie zmienilo...
> A wogole to Eger jest cudowny - milego pobytu:))))

Aniu
bardzo ci dziekuje za informacje, bardzo szczegolowo wyjasnilas wiec mysle
ze znajde te sklepy bez problemu
jolad (jaslo)

zakupy w Niemczech
Prosba do torunianek