Co na to wszystko Polacy?

1. Data: 2018-02-01 22:03:38

Temat: Co na to wszystko Polacy?
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

http://m.telewizjarepublika.pl/polowa-polakow-popier
a-pis-zobacz-wynik,60067.html

A będzie wyżej!

2. Data: 2018-02-04 05:16:09

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

U was bolszewicy zawsze sztuczny tłum. Wiekszość nie chce ginąć za bolszewika z
Żoliborza,bo tym razem wasz komunizm tak się skończy. Jak za komuny jestescie
margines który mając instytucje uciska naród. Tylko tym razem komuniści z pisu nie
bedą mieli za zniszczenie kraju pokojowego rozwiązania poleje się bolszewicka jucha.
Ale taka nasza tradycja tych co atakowali konstytucje 3maja powiesiliśmy, jak
zabrakło liny to na lejcach od wozu, bo wróg kraju atakuje najwyższe prawa narodu,
robią to okupańci, a was jest towarzyszko tak dużo że liny nie braknie.

3. Data: 2018-02-05 12:41:52

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Spadaj, bo do ciebie wyślę paru ,,komunistów-faszystów", żeby ci dokładnie
wytłumaczyli, jak jest. Przedstawisz im swoje argumenty wtedy. A teraz spadaj, a jak
się jeszcze raz odezwiesz tu do mnie lub o mnie, to naprawdę spotkamy się u
prokuratora jak obiecałam.

Nie ma powrotu do Polski...
Czy Żydzi ukrzyżują Polskę?
Waltzyk warszawski!
Jak Żydzi chcieli Polakom ustawę poprawiać.
,,Komisji specjalnej z tego nie będzie!"