Co na zwiększenie libido?

1. Data: 2005-06-20 14:21:46

Temat: Co na zwiększenie libido?
Od: Pagacz <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

na skutek antykoncepcji hormonalnej libido spadło, a właściwie zniknęło.
Czy jest jakiś preparat dla kobiet, który zwiększa libido?
Jak działają kapsułki "Erotic"?

2. Data: 2005-06-20 17:55:27

Temat: Re: Co na zwiększenie libido?
Od: "Redtown" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W aptekach jest dostępna Vamea, ale niech się wypowiedzą farmaceuci :-)
Co o tym sądzą ?

3. Data: 2005-06-21 06:13:02

Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

> na skutek antykoncepcji hormonalnej libido spadło, a właściwie zniknęło.
> Czy jest jakiś preparat dla kobiet, który zwiększa libido?
> Jak działają kapsułki "Erotic"?

polecam przede wszystkim zmiane kuracji hormonalnej, u mojej zony lidido
nie spadło a nawet wzrosło

a kapsułki erotic, vamea i podobne to bedą tylko półśrodki likwidowania
tego co zostało zepsute wczesniejszymi tabletkami (a czasem i
nielikwidowania a dodania nieprzewidzianych efektów)

Jak jesteście przygotowani na SNRL?
Popęd...
Argentum nitricum - dla noworodkow - RECEPTURA - pytanie
l-karnityna odchudzanie
chloramfenikol