Co najlepiej uzyc?

1. Data: 2003-07-31 18:13:04

Temat: Co najlepiej uzyc?
Od: "Patrycja" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co najlepiej uzyc na wyskaujace krostki?

Patrycja

1. Data: 2003-07-31 19:12:34

Temat: Re: Co najlepiej uzyc?
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patrycja" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co najlepiej uzyc na wyskaujace krostki?

na pryszcze? dobre jest Benzacne % lub 10% w zależności od wrażliwości skóry

1. Data: 2003-07-31 20:15:23

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patrycja" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co najlepiej uzyc na wyskaujace krostki?
Ja używam żelu punktowego Eris poniżej 20.

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-07-31 20:47:48

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patrycja"
> Co najlepiej uzyc na wyskaujace krostki?
Vichy ma takie specjalne plasterki, działają
umiarkowanie, ale działają.
Asia

1. Data: 2003-07-31 20:53:03

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patrycja" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co najlepiej uzyc na wyskaujace krostki?

To ja sie podepne: slyszalam kiedys bardzo pozytywne opinie o specyfiku
na wypryski Dalacin T. Czy ktoras z Was moze stosowala? Czy jest to
"zwykly lek", czy tez moze silnie dzialajacy. I ostatnie: czy jest na
recepte?
Pozdr,
Szwedka

1. Data: 2003-07-31 21:15:28

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja sie podepne: slyszalam kiedys bardzo pozytywne opinie o specyfiku
> na wypryski Dalacin T. Czy ktoras z Was moze stosowala? Czy jest to
> "zwykly lek", czy tez moze silnie dzialajacy.
jeden z silniejszych- antybiotyk
> I ostatnie: czy jest na
> recepte?
wersja w płynie i w emulsji- tak; żel - jedno opakowanie można dostac bez
recepty (status "Rp z kropką" o ile mnie pamięć nie myli)

1. Data: 2003-07-31 22:07:31

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Szwedka wrote:

> na wypryski Dalacin T. Czy ktoras z Was moze stosowala? Czy jest to
> "zwykly lek", czy tez moze silnie dzialajacy. I ostatnie: czy jest na
> recepte?

slaby moim zdaniem

kiedys byla dyskusja na grupie medycznej i nie wczytywalam sie, ale z
postow znawcow (lekarzy, farmaceutow) wynikalo, ze ten lek nic nie jest
wart...

nie wiem...., ja uzywam, glownie jako tonik ;-)

magda

1. Data: 2003-08-01 06:06:28

Od: "daisy" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patrycja" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co najlepiej uzyc na wyskaujace krostki?

Przerabialam juz tysiace roznych specyfikow kosmetycznych i tak na prawde
one wszystkie sa malo skuteczne i dosc mocno przereklamowane. Byc moze
wszystko zalezy od rodzaju cery...
Jednak polecam Ci masc Oxycort, jest do kupienia w kazdej aptece i przede
wszystkim nie jest zbyt droga. Niestety jest na recepte ale mysle, ze bez
problemu kazdy lekarz powinien Ci ja wypisac.

Pozdrawiam
daisy

1. Data: 2003-08-01 09:02:25

Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

stosowałam dalacin T(na receptę)

nie pomógł

zwykła woda z kranu pomogła

:|

bandytka

1. Data: 2003-08-01 09:33:15

Od: Agnieszka Bohosiewicz <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.rec.uroda, Patrycja splodzil(a) nastepujacy tekst:
> Co najlepiej uzyc na wyskaujace krostki?

Mi ostatnio bardzo pomogl zel punktowy Dax Cosmetics z serii Czysta
Skora. Kosztowal jakies 7 zlotych z groszami, jak na taka cene wydaje mi
sie byc wielce skuteczny (pisalam jakis czas temu o tym, ze mnie
obsypalo...)

Agnieszka

jak chodzicie po domu w takie upaly?
"zapalenie mieszkow wlosowych skory glowy"
Bardzo chwale:)
Nivea Visage - maseczki
hurtowniakosmetykow.com