Co najlepsze na nerwicę?

1. Data: 2005-10-08 16:44:31

Temat: Co najlepsze na nerwicę?
Od: "Warren" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co jast najlepsze na nerwicę?

Belergot, Persen Forte, Deprim czy Neo Spasmina?
Po Belergocie troche mnie telepie... Mam tendencję do niskiego ciśnienia...
Przy wyżu czuję się gorzej....
Zaczęło się od zespołu jelita drażliwego. Żywot mam spokojny, trochę nudną
pracę. Stresuje mnie poranne wstawanie i wczesne kładzenie się spać. Ostatnio
niezabardzo moge jeśc...
Co robić?
Persen forte dwie kapsułki pomaga na sen.
Warren (ona)

2. Data: 2005-10-08 17:01:31

Temat: Re: Co najlepsze na nerwicę?
Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Warren napisał(a):
> Co jast najlepsze na nerwicę?
Wizyta u psychiatry, a w następstwie psychoterapia, lub "prawdziwe" leki
- jeśli to jest nerwica.

Makro

--
http://www.spmbt.akcja.pl ICQ 267028416
http://www.cpp.info.pl/forum

3. Data: 2005-10-08 17:07:58

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Warren" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Co jast najlepsze na nerwicę?
>
> Belergot, Persen Forte, Deprim czy Neo Spasmina?

Tak naprawdę nie wiesz, czy masz "nerwicę" (cokolwiek to znaczy, bo taka
choroba nie istnieje).
Nie przeszłabyś się po prostu do psychiatry? To żaden wstyd, a na pewno on
doradzi lepiej niż grupa anonimowych osób, których kompetencji nie jesteś w
stanie sprawdzić.
O.

4. Data: 2005-10-08 17:23:39

Od: FeniX <f...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Makro napisał(a):
> Wizyta u psychiatry, a w następstwie psychoterapia, lub "prawdziwe" leki
> - jeśli to jest nerwica.

a jesli to nie nerwica tylko wynik stresu to propnuje urlop, relaks,
Heinekena i jointa :-)

5. Data: 2005-10-08 19:53:15

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niezabardzo moge jeśc...
> Co robić?
> Persen forte dwie kapsułki pomaga na sen.

Pojechać na dłuuugi urlop a potem zmienić pracę /oraz tryb zycia/ ;P

6. Data: 2005-10-08 21:14:01

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zaczęło się od zespołu jelita drażliwego. Żywot mam spokojny, trochę nudną
> pracę. Stresuje mnie poranne wstawanie i wczesne kładzenie się spać.

Isc do psychiatry i samemu nie eksperymentowac.

Magda

7. Data: 2005-10-08 21:16:11

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <ola@bla-bla_.pl> napisał w wiadomości

> Tak naprawdę nie wiesz, czy masz "nerwicę" (cokolwiek to znaczy, bo taka
> choroba nie istnieje).

Chyba jednak istanieje :
http://www.resmedica.pl/ffxart1009.html

Magda

8. Data: 2005-10-08 21:51:02

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrówka napisał(a):

> Chyba jednak istanieje :
> http://www.resmedica.pl/ffxart1009.html
>

> Magda

Oficjalnie wg. ICD-10 nerwicy nie ma (nie ma tylko terminu, choroba jest
ukryta w kilku F.XX ), ale nazwa nerwica była, jest i będzie.

Makro

9. Data: 2005-10-10 08:25:35

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 08 Oct 2005 23:51:02 +0200, Makro wrote:

> Oficjalnie wg. ICD-10 nerwicy nie ma (nie ma tylko terminu, choroba jest
> ukryta w kilku F.XX ), ale nazwa nerwica była, jest i będzie.

Ektoplazma, miazmaty, magnetyzm zwierzęcy - to terminy, które są i będą,
ale używanie ich nienajlepiej świadczy o używającym:)

Termin "nerwica" nie jest może aż tak głupi, ale bez powodu się od niego
nie odchodzi.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

Wilekosc ekranu telewizora a wielkosc pomieszczenia
operacja endoskopowa zatok przynosowych
Zapalenie ślinianki przyusznej
ropa
MASTERING MRI-Multimedialny Kurs Rezonansu Magnetycznego!!