Co o tym myślicie [ot na temat usenetu]

1. Data: 2003-12-11 08:56:06

Temat: Re: Co o tym myślicie [ot na temat usenetu]
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasciwie to mozna do sprawy podejsc tez tak: Firmy musza reagowac na
> pojawiajace sie opinie, bo musza sie liczyc z klientem. Moze wcale nie
> chodzi o sciganie tych co osmielaja sie krytykowac, tylko poprawe jakosci
> produktu na podstawie opinii konsumenckich? Taka odmiana badania rynku? No
> to moze nie ma co psioczyc?
======
Guzik prawda. Duże firmy wykupują wszystkie pułki w hiperach. I mają w nosie
opinie. Wystarczy nachalna reklama w TV. A ci mali, choćby robili najlepsze
produkty i tak się nie przebiją. Więc nie o sondaż tu chodzi.

waldek
======

1. Data: 2003-12-11 10:19:58

Od: "tribeca" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Solon" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> produktu na podstawie opinii konsumenckich? Taka odmiana badania rynku? No

IMHO własnie o to chodzi:)

ale trzeba uważać, co się pisze - znany jest w swiatku PR przypadek, ze
pewien pan chwalił się w usenecie, jak to jakimś niewielkim samochodem
holował większy, a skutek był taki, że niewielki samochód (będący na
gwarancji) wymagał później naprawy w serwisie. Autoryzowany serwis odmówił
bezpłatnej naprawy - firma monitorowała usenet i wiedziała, jaka byla
przyczyna awarii samochodu

1. Data: 2003-12-11 11:10:31

Temat: Re: Co o tym my?licie [ot na temat usenetu]
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-10 14:04:47 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ewa (siostra Ani)* skreślił te oto słowa:

> Usenet.pl nie ma wlasciciela... Nie ma tez "prywatnych" wiadomosci.
> Wszystkie wiadomosci wyslane na usenet sa publiczne.

Hierarchia pl* ma własciciela, jest prywatna własnością dwóch konkretnych
osob.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-11 11:59:03

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 11 décembre 2003 ŕ 12:10:31, vous écriviez :

A moglabys troche rozwinac ?

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-12-11 12:01:41

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-11 12:59:03 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ewa (siostra Ani) N.* skreślił te oto słowa:

> A moglabys troche rozwinac ?

A co tu rozwijac... hierarchie pl* załozyły dwie osoby.
Jesli chcesz pogooglaj: "Tomasz Surmacz".

Ostatnio na p.n.n-g Michał Koziara skrótowo przybliżył ideę:
"W wersji mocno uproszczonej jest tak: było sobie 2 ludzi, co się potwornie
nudzili ;-) Rozkręcili więc interes o nazwie "hierarchia pl.*",
doprowadzili do tego, że ich "control messages" (takie cuś, co powoduje
powstanie grupy) są akceptowane na całym świecie (dzięki czemu na całym
świecie grupy pl.* są dostępne) i w zasadzie są (obecnie aktywnie jeden z
nich - Tomasz Surmacz) właścicielami tej hierarchii."

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-11 12:46:54

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 11 décembre 2003 ŕ 13:01:41, vous écriviez :

> [...]

> A co tu rozwijac... hierarchie pl* załozyły dwie osoby.
> Jesli chcesz pogooglaj: "Tomasz Surmacz".

Zalozyciele nie sa wlascicialami grup. Usenet jest protokolem wymiany
informacji po prostu.

Wlascicialami listow wyslanych przy pomocy rego protokolu sa ich
autorzy. Jezeli chcesz to sprawdzic w bardzo prosty sposob mozesz np.
komus naublizac w taki sposob zeby zrobil proces... Zapewniam cie ze
wytoczy go tobie, a nie jednej z dwoch osob o ktorych piszesz
(oczywiscie to tylko przyklad, nie zachecam cie do ublizania
komukolwiek)

To "w zasadzie" go ratuje ;-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-12-11 14:36:18

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-11 13:46:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ewa (siostra Ani) N.* skreślił te oto słowa:

> Zalozyciele nie sa wlascicialami grup. Usenet jest protokolem wymiany
> informacji po prostu.

Co do usenetu ok.
Ale my mowimy o konkretnej hierarchii pl*. Doprawdy gdyby wlasciciele
chcieli mogliby zażadac opłaty od osob chcacych pisac na grupach w tej
hierarchii.

Ale to NTG, i jesli chcesz to są odpowiedniejsze grupy, na ktorych Ci to
wykażą.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-11 14:53:40

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 11 décembre 2003 ŕ 15:36:18, vous écriviez :

> [...]

> Ale my mowimy o konkretnej hierarchii pl*. Doprawdy gdyby wlasciciele
> chcieli mogliby zażadac opłaty od osob chcacych pisac na grupach w tej

Byc moze... tylko nie wiem w jaki sposob ci "wlasciciele" by mogli to
egzekwowac ;-)

> Ale to NTG, i jesli chcesz to są odpowiedniejsze grupy, na ktorych Ci to
> wykażą.

Zgadzam sie ze NTG, nie bardzo widze gdzie zrobic FUT, wiec proponuje
EOT :-)

--
Niesz !

1. Data: 2003-12-12 00:18:46

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Dec 2003 13:46:54 +0100, "Ewa (siostra Ani) N."
<n...@y...com> wrote:

>To "w zasadzie" go ratuje ;-)

Wiesc gminna niesie ze tomasz Surmacz jest bytem zbiorowym - nie wiem
ile w tym prawdy. Pszemola i Experta tez ie widzialem na oczy a
zyczliwi mowia ze to sa booty czyli emanacja AI...

--
Darek

1. Data: 2003-12-12 07:30:03

Od: Ewa Dacko <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dariusz K. Ladziak napisał:

> Wiesc gminna niesie ze tomasz Surmacz jest bytem zbiorowym - nie wiem
> ile w tym prawdy.

Kłamie ta wieść gminna.

Pozdrawiam,

Evva