Co o tym sadzicie?

1. Data: 2000-12-08 22:40:14

Temat: Co o tym sadzicie?
Od: m...@c...pl (Marcin Kielesiński) szukaj wiadomości tego autora

Oto maly test. Ale bez oszukiwania!!! To potrwa tylko minute,
efekt jest zaskakujacy.
Twoje zadanie:
Policz wszystkie "F" w ponizszym tekscie:

FINISHED FILES ARE THE RE-
SULT OF YEARS OF SCIENTIF-
IC STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS

Gotowe? Czytaj ponizej, ale dopiero po policzeniu!
OK?

Jaki wynik?
W sumie jest ich szesc - to nie zart!
Przeczytaj jeszcze raz!
Rozwiazania szukaj ponizej...

Mozg nie zauwaza "OF" . (Bo i po co?)
Fascynujace?
geniusze widza wszystkie szesc; trzy to norma; cztery zdaza sie rzadko...

Z serdecznymi pozdrowieniami
--
Marcin Kielesiński
e-mail: m...@c...pl, www: http://www.viper.pl/~reborn/

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

1. Data: 2000-12-08 22:56:29

Temat: Re: Co o tym sadzicie?
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozg nie zauwaza "OF" . (Bo i po co?)
> Fascynujace?
> geniusze widza wszystkie szesc; trzy to norma; cztery zdaza sie rzadko...

Mi wyszlo 4. Dziwne, bo jest trzy razy OF. A nie zauwazylem tych w srodku, a
to ostatnie zauwazylem. Dosyc szybko przelecialem ten tekst i zbytnio nie
uwazalem, zeby sie nie pomylic.
spider.

1. Data: 2000-12-08 23:41:46

Od: "seco" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>FINISHED FILES ARE THE RE-
>SULT OF YEARS OF SCIENTIF-
>IC STUDY COMBINED WITH THE
>EXPERIENCE OF YEARS

>Mozg nie zauwaza "OF" . (Bo i po co?)
>Fascynujace?
>geniusze widza wszystkie szesc; trzy to norma; cztery zdaza sie rzadko...

ee tam
jakis dziwny ten test
od razu wyszlo mi 6
a do geniusza mi baaaaardzo daleko....

1. Data: 2000-12-08 23:57:18

Od: "formatek" <f...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawdzalem ja - 3
moja dziewczyna - 3
mama - 4 (zauwazyla ostatnie of)

nie jestesmy geniuszami? :-(

1. Data: 2000-12-09 00:24:10

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On 8 Dec 2000 23:40:14 +0100, m...@c...pl (Marcin Kielesiński)
wrote:

>Mozg nie zauwaza "OF" . (Bo i po co?)
>Fascynujace?
>geniusze widza wszystkie szesc; trzy to norma; cztery zdaza sie rzadko...

Naliczylem "5" trzema pociagnieciami wzroku (nie ma to jak wciskanie
sobie do lba szybkiego czytania cale wakacje), inna sprawa, ze cienko,
5, to oznacza tylko tyle, ze nie mysle "native" po yngielsku :((((
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

<! Wiadomosc aprobowana przez http://centralne.szpiegostwo.org >

1. Data: 2000-12-09 00:39:02

Od: "Coenve" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ee tam
> jakis dziwny ten test
> od razu wyszlo mi 6
> a do geniusza mi baaaaardzo daleko....

Takie testy sprawdzaja sie statystycznie, a nie w kazdym wypadku. Mysle, ze
spokojnie mozna zaryzykowac twierdzenie, ze ponizej pewnego poziomu
inteligencji rowniez statystycznie czesciej zdarzac sie bedzie wiecej niz 4.
Umiejetnosc szybkiego czytania zwieksza prawdopodobienstwo, ze bedzie 3.

1. Data: 2000-12-09 00:40:59

Od: "Coenve" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naliczylem "5" trzema pociagnieciami wzroku (nie ma to jak wciskanie
> sobie do lba szybkiego czytania cale wakacje), inna sprawa, ze cienko,
> 5, to oznacza tylko tyle, ze nie mysle "native" po yngielsku :((((

Dlaczego? Wlasnie jesli myslalbys sprawnie po angielsku prawdopodobnie
omijalbys owe "of". Gdyby angielski byl dla ciebie czarna magia prawie na
pewno mialbys wszystkie 6- "of" zostaloby pozbawione swojego znaczenia.

1. Data: 2000-12-09 00:43:35

Od: "Coenve" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Coenve" <c...@w...pl> wrote in message news:90rv2s$sfs$1@news.tpi.pl...

> Dlaczego? Wlasnie jesli myslalbys sprawnie po angielsku prawdopodobnie
> omijalbys owe "of". Gdyby angielski byl dla ciebie czarna magia prawie na
> pewno mialbys wszystkie 6- "of" zostaloby pozbawione swojego znaczenia.

Dobra, dotarło do mnie, że właśnie to miałeś na myśli. Jest późna pora i
jestem zmęczony.

1. Data: 2000-12-09 00:44:11

Od: "Coenve" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podoba mi się. Naprawdę. Trzy.

1. Data: 2000-12-09 02:11:09

Od: "Agape" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Kielesiński <m...@c...pl> wrote in message
> Fascynujace?
> geniusze widza wszystkie szesc; trzy to norma; cztery zdaza sie rzadko...

Twoj test udowodnil, ze jestem geniuszem... ;o)
A poniewaz nim nie jestem
... to cos nie tak z tym testem :o)

Pozdrawiam
Agape (Marcin Ł)