« poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2016-08-02 15:26:17
Temat: Co oznacza sformułowanie...Co oznacza sformułowanie: "wynikająca z długotrwałego stosowania".
Sformułowanie to ostatnio pojawia się w reklamach.
Czy oznacza, to , że zioło należy długo pić (np wiele tygodni) by zauważyć
efekt,
czy też , że wieki tradycji używania tego zioła dowodzą , że jest skuteczne?
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
2. Data: 2016-08-15 18:33:35
Temat: Re: Co oznacza sformułowanie...W dniu 2016-08-02 o 15:26, Stokrotka pisze:
> Co oznacza sformułowanie: "wynikająca z długotrwałego stosowania".
>
> Sformułowanie to ostatnio pojawia się w reklamach.
>
> Czy oznacza, to ,
Oznacza to, że jest to reklama, czyli nic nie oznacza.
Sformułowanie "długotrwałego" jest równie niejednoznaczne jak
"przyjemnego", "pachnącego" itp... Każdy odbiorca reklamy może to
rozumieć jak chce i nie ma się do czego przyczepić. I tak ma być, nie
jest istotne co to oznacza ważne, że to coś ktoś kupi, komu pachnie, a
nie śmierdzi.
Grupą docelową tej reklamy są osoby, na które działa słowo klucz
"długotrwałego". Nie boją się "długotrwałego" wydawania kasy, a na
efekty są gotowi poczekać 25 lat.
Pozdrawiam
Piotr
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
3. Data: 2016-08-16 17:55:08
Temat: Re: Co oznacza sformułowanie...
>> Co oznacza sformułowanie: "wynikająca z długotrwałego stosowania".
>>
>> Sformułowanie to ostatnio pojawia się w reklamach.
>>
>> Czy oznacza, to ,
>
> Oznacza to, że jest to reklama, czyli nic nie oznacza.
> Sformułowanie "długotrwałego" jest równie niejednoznaczne jak
> "przyjemnego", "pachnącego" itp... Każdy odbiorca reklamy może to rozumieć
> jak chce i nie ma się do czego przyczepić. I tak ma być, nie jest istotne
> co to oznacza ważne, że to coś ktoś kupi, komu pachnie, a nie śmierdzi.
> Grupą docelową tej reklamy są osoby, na które działa słowo klucz
> "długotrwałego". Nie boją się "długotrwałego" wydawania kasy, a na efekty
> są gotowi poczekać 25 lat.
To samo sformułowanie jest w ulotce niejednego leku,
a ulotka to już nie reklama, to teoretycznie dokument.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |