Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Co oznacza sformułowanie...

Grupy

Szukaj w grupach

 

Co oznacza sformułowanie...

Liczba wypowiedzi w tym wątku: 3


« poprzedni wątek następny wątek »

1. Data: 2016-08-02 15:26:17

Temat: Co oznacza sformułowanie...
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co oznacza sformułowanie: "wynikająca z długotrwałego stosowania".

Sformułowanie to ostatnio pojawia się w reklamach.

Czy oznacza, to , że zioło należy długo pić (np wiele tygodni) by zauważyć
efekt,

czy też , że wieki tradycji używania tego zioła dowodzą , że jest skuteczne?




--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


Zobacz także


2. Data: 2016-08-15 18:33:35

Temat: Re: Co oznacza sformułowanie...
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-02 o 15:26, Stokrotka pisze:
> Co oznacza sformułowanie: "wynikająca z długotrwałego stosowania".
>
> Sformułowanie to ostatnio pojawia się w reklamach.
>
> Czy oznacza, to ,

Oznacza to, że jest to reklama, czyli nic nie oznacza.
Sformułowanie "długotrwałego" jest równie niejednoznaczne jak
"przyjemnego", "pachnącego" itp... Każdy odbiorca reklamy może to
rozumieć jak chce i nie ma się do czego przyczepić. I tak ma być, nie
jest istotne co to oznacza ważne, że to coś ktoś kupi, komu pachnie, a
nie śmierdzi.
Grupą docelową tej reklamy są osoby, na które działa słowo klucz
"długotrwałego". Nie boją się "długotrwałego" wydawania kasy, a na
efekty są gotowi poczekać 25 lat.

Pozdrawiam
Piotr

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


3. Data: 2016-08-16 17:55:08

Temat: Re: Co oznacza sformułowanie...
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora


>> Co oznacza sformułowanie: "wynikająca z długotrwałego stosowania".
>>
>> Sformułowanie to ostatnio pojawia się w reklamach.
>>
>> Czy oznacza, to ,
>
> Oznacza to, że jest to reklama, czyli nic nie oznacza.
> Sformułowanie "długotrwałego" jest równie niejednoznaczne jak
> "przyjemnego", "pachnącego" itp... Każdy odbiorca reklamy może to rozumieć
> jak chce i nie ma się do czego przyczepić. I tak ma być, nie jest istotne
> co to oznacza ważne, że to coś ktoś kupi, komu pachnie, a nie śmierdzi.
> Grupą docelową tej reklamy są osoby, na które działa słowo klucz
> "długotrwałego". Nie boją się "długotrwałego" wydawania kasy, a na efekty
> są gotowi poczekać 25 lat.

To samo sformułowanie jest w ulotce niejednego leku,
a ulotka to już nie reklama, to teoretycznie dokument.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


 

strony : [ 1 ]


« poprzedni wątek następny wątek »


Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

Parkinson, Alzheimer i takie tam...
.
Ostry dyżur stomatologiczny i dokumentacja podjętego leczenia
poziom testosteronu
Tumor and metastases to the lung caused by the bacterium Pseudomonas

zobacz wszyskie »

Najnowsze wątki

Demokracja antyludowa?
Semaglutyd
Czym w uk zastąpić Enterol ?
Robot da Vinci
Re: Serce - które z badań zrobić ?

zobacz wszyskie »