Co po studiach?

1. Data: 2005-07-05 18:58:17

Temat: Co po studiach?
Od: "Zet" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do ludzi, ktorzy wiedza cos na temat ksztalcenia podyplomowego.
Jestem zielony w tym temacie i nie bardzo wiem co sie robi po studiach
medycznych. Powiedzmy ze skonczylem AM, potem sie wybieram na 13 miesieczny
staz. I teraz gdzie taki staz mozna odbyc? Czy kazdy kto konczy AM ma
zagwarantowane platne miejsce w szpitalu czy gdziekolwiek na te 13 miesiecy czy
trzeba walczyc? Co po stazu? Slyszalem ze laduje sie w jakichs ZOZach, ale co
to jest to nie mam pojecia. W jaki sposob mozna tam leczyc ludzi nie majac
specjalizacji? Co sie tam robi? Gdzie sie robi specjalizacje w czasie gdy
pracujesz w ZOZie? Czy da sie uniknac prowincji po studiach? Czy te ZOZy to
rzecz nieunikniona?O co tu w ogole chodzi?

Zet
Bede wdzieczny za odpowiedz.

2. Data: 2005-07-05 19:12:06

Temat: Re: Co po studiach?
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zet" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie do ludzi, ktorzy wiedza cos na temat ksztalcenia
podyplomowego.
> Jestem zielony w tym temacie i nie bardzo wiem co sie robi po studiach
> medycznych. Powiedzmy ze skonczylem AM, <cut>

jak skonczysz - nie zadasz juz takiego pytania

pozdro
ape

3. Data: 2005-07-05 19:14:15

Od: "Zet" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ape wrote:
> jak skonczysz - nie zadasz juz takiego pytania

yyyy..., dzieki, wlasnie na taka odpowiedz czekalem...

4. Data: 2005-07-05 19:17:26

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> yyyy..., dzieki, wlasnie na taka odpowiedz czekalem...

:)

pozdro
ape

zawartosc retinolu we krwi
wizyta u lekarza w innym wojewodztwie niz lek. rodzinny
Jaka żywnościa uzupełnić flora bakteryjna jelit?
Czy zapalenie ucha jest zarazliwe?
Skutki uboczne leku na depresje.