Co robicie z fusami?

1. Data: 2003-07-08 06:21:37

Temat: Re: Co robicie z fusami?
Od: Adam Obszynski <a...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Młynek kosztuje od 500-2000 zł i montuje się do każdego zlewozmywaka z
>szerokim odpływem, a poradzi sobie z tym każdy kto potrafi odkręcić i
>przykręcić syfon. Ja mam z Castoramy "IN SINK ERATOR 45" (USA) za 600-700 zł
>kupiony 2 lata temu i polecam tej firmy. Pomimo iż to najtańszy bez
>wyciszenia bez obawy można włączać o w godzinach nocnych i jest cichy (
>głośność jak głośniejsza pralka przy wirowaniu).

Wlasnie sie nad czyms taki zastanawiam.. tylko jest jedno ale...

Jak to wyglada "od spodu" ? Ile traci sie w szafce ? Cala szafka ?

Slyszales o awaryjnosci takiego urzadzenia ?

Jeszcze najbardziej trudna sprawa... bezpieczenstow ktore czasami mozna
zobaczyc na roznych filmach klasy B 8-))

\_/
(._.)_|\
CCIE #8557