Co sadzicie o takim sprzecie?

1. Data: 2004-05-06 09:13:24

Temat: Co sadzicie o takim sprzecie?
Od: "alien657" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam zamiar zakupic taki sprzet do kuchni co o tym sprzecie myslicie

Piekarnik Electrolux 6630 X - 1600zl
Płyta ceramiczna Electrolux 8670 - 80 cm 2000 zl
Lodowka Electrolux 3022 (185 zm , inox, 2 agregaty) 2400zl
Zmywarka AEG 65060 i 1-M 2200 zl
Okap Bosch DKE 945H 1000 zl
no i pralka AEG Eko Lavamat 70640 - 2200zl

czy ktos z grupowiczow ma jakies zdanie na temat tego sprzetu?

Dzieki i pozdrawiam

1. Data: 2004-05-06 09:28:42

Temat: Re: Co sadzicie o takim sprzecie?
Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik alien657 napisał:

> [...]
[...]
> czy ktos z grupowiczow ma jakies zdanie na temat tego sprzetu?

Może nie na temat tych konkretnie modeli, ale moja lodówka Electrolux
(ER3128I) zaraz po gwarancji poszła do kasacji, a spore pieniądze
zainwestowane w tę markę - w błoto! Więcej nic tej marki nie kupię.

Zobacz
http://groups.google.com/groups?selm=c687k6%24oep%24
...@s...man.poznan.pl

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

1. Data: 2004-05-06 11:41:25

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zastanów się nad okapem - Faber robi jako OEM prawie wszystkie okapy, a pod
własną marką sprzedaje naprawdę tanio - za te same pieniądze kupisz coś
fajniejszego.
T.

1. Data: 2004-05-06 19:34:15

Od: "LeszekO" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:c7d0g6$bru$1@sunflower.man.poznan.pl,
Michal Sobkowski typed:

> Może nie na temat tych konkretnie modeli, ale moja lodówka Electrolux
> (ER3128I) zaraz po gwarancji poszła do kasacji, a spore pieniądze
> zainwestowane w tę markę - w błoto! Więcej nic tej marki nie kupię.

Masz złe doświadczenia ale może sa nie takie częste?
Mam ER8124i (dwa agregaty) i 4 lata (najblizszej zimy) bez awarii.
Leszek

1. Data: 2004-05-06 19:45:48

Od: "Magdalena" <m...@n...police.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lodowka Electrolux 3022 (185 zm , inox, 2 agregaty) 2400zl

osobiscie polecam Siemens (200cm 2 agregaty) cena podobna
http://www.siemens-agd.pl/produkty/przeglad_produkto
w/produkt.php?idproduktu=59
z wentylatorkiem w lodowce super sprawa wszystko rowniutko schlodzone.

Pozd. Magdalena Wilczek

kuchenka - standard, gazowa czy gazowo-elektryczna
praca lodówki
remont
Gdzie dostane szerokie rolety (wawa)
Serwis Zanussi (zmywarka) gdzie?