Co sadzicie o termometrze Sanitas SFT31?

1. Data: 2004-04-27 17:50:35

Temat: Co sadzicie o termometrze Sanitas SFT31?
Od: "RakS" <0...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzm kupic termometr Sanitas SFT31 do mierzenia temperatury ciala.
Nigdy go nie widzialem w sklepie.
Jest pare ofert na Allegro.

Co moga mi powiedziec o nim uzytkownicy?

RakS

--
U W A G A !
Odpowiadajac usun z adresu email wszystkie: 007

2. Data: 2004-04-27 18:05:09

Temat: Re: Co sadzicie o termometrze Sanitas SFT31?
Od: "MONTWA" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

do mierzenia temperatury ciala.
> Nigdy go nie widzialem w sklepie.

A na liście pl.soc.rodzina widziałeś?
Moze spróbuj na pl.rec.termometry albo coś podobnie

MO

jak pouczyć żonę?
zasiłek rodzinny -jakie papiery?
Nie karmić trolla!
Poszukuje braci Grabowskich
Lozeczka podrozne niemowlece - jaki VAT?