żecznik się wtąca tylko poco?

1. Data: 2004-04-28 10:09:24

Temat: żecznik się wtąca tylko poco?
Od: "MONTWA" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ślub nie dla dzieci
Rzecznik protestuje
Rzecznik praw dziecka Paweł Jaros jest przeciwny, by w niektórych
okolicznościach sąd zezwalał na małżeństwo 16-latków.Za przyjęciem takiego
zapisu w rządowej nowelizacji kodeksu rodzinnego opowiedziała się Sejmowa
Komisja ds. Zmian w Kodyfikacjach. Rzecznik uznał, że w tym wieku - mimo
rozwoju biologicznego - młodzież nie jest dostatecznie dorosła psychicznie,
by zakładać rodzinę
http://www.superexpress.com.pl/iso/Dzisiaj/Wiadomosc
i/Kraj/kraj_12.shtml

Kiedyś za mąż wychodziły 14-latki, w wielu krajach jest tak ciągle. I było
dobrze.

A u nas żecznik rzeczny wie lepiej?

MO

2. Data: 2004-04-28 10:32:10

Temat: Re: żecznik się wtąca tylko poco?
Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

MONTWA wrote:

> Kiedyś za mąż wychodziły 14-latki, w wielu krajach jest tak ciągle. I było
> dobrze.

Z własnej woli wychodziły, czy były kartą przetargową, wymienianą przez
rodziny za krowy albo ziemię? O to, czy było dobrze to trzebaby IMO
zapytać tych 14-latek, a nie wyrokować na zasadzie, że kiedyś to
wszystko było lepsze, większe i ładniejsze :>

Pozdrawiam,
Karola

3. Data: 2004-04-28 10:36:39

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONTWA" <m...@h...com> napisał w wiadomości

> Kiedyś za mąż wychodziły 14-latki, w wielu krajach jest tak ciągle. I było
> dobrze.

To ja proponuję, żeby wydawać za mąż siedmiolatki.
A co się będą pętać po chałupie i tworzyć koszty związane z edukacją
smarkacza.
Niech małżonek płaci i za edukacje i za gumę do żucia
i będzie dobrze. :->

Sowa

4. Data: 2004-04-28 10:41:51

Od: Jakub <j...@R...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MONTWA wrote:
> [...]
> okolicznościach sąd zezwalał na małżeństwo 16-latków.
> Kiedyś za mąż wychodziły 14-latki, w wielu krajach jest tak ciągle. I było

Dobrze? W wielu krajach jest zupełnie inna kultura, inne obyczaje, nie
ma nawet co porównywać. Tak samo jak kiedyś (już nie wspomnę, że bardzo
dawno) było u nas. Może lepiej byłoby rozpatrzyć problem w obecnych
czasach i w naszym kraju? Bo niestety, najczęstszą przyczyną brania
ślubu w młodym wieku jest ciąża. I doprawdy zrozumieć nie mogę, po co
młodym od razu każe się brać ślub? Żeby ludzie nie gadali? Taki
szesnastolatek to przecież tak naprawdę dziecko, człowiek bez
ukształtowanych poglądów, bez pojęcia o życiu (choć wiem, że każdy
szesnastolatek byłby gotów zabić za takie stwierdzenie). Moim zdaniem
zakładanie rodziny to jakaś wielka hipokryzja.

> A u nas żecznik rzeczny wie lepiej?

Moim zdaniem sama idea jest słuszna, mam jednak wątpliwości co do
sposobu wprowadzenia jej w życie. Bardziej właściwym byłoby należyte
zajęcie się młodzieżą, a nie tylko zajmowanie się skutkami
nieuświadomienia, brukowej propagandy i ogólnego olewactwa.

Pozdrawiam,
Ola

5. Data: 2004-04-28 10:48:16

Od: "MONTWA" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

po co
> młodym od razu każe się brać ślub? Żeby ludzie nie gadali? Taki
> szesnastolatek to przecież tak naprawdę dziecko, człowiek bez

A szestnastolatka ...?

MO

6. Data: 2004-04-28 10:57:15

Od: Jakub <j...@R...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MONTWA wrote:

> A szestnastolatka ...?

No cudownie, znów czepiam się facetów...
Mówiąc szesnastolatek, mam na myśli młodego _człowieka_, niekoniecznie
chłopca. Przepraszam, że nie określiłam tego jasno. Swoją drogą to
dziwne, że tak często wyłapujecie takie mało ważne szczegóły, jakieś
skrzywienie, czy co?

Pozdrawiam,
Ola

7. Data: 2004-04-28 11:11:05

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub wrote:

> [...]
> chłopca. Przepraszam, że nie określiłam tego jasno. Swoją drogą to
> dziwne, że tak często wyłapujecie takie mało ważne szczegóły, jakieś

To jest bardzo wazny szczegol. Przepasc miedzy dziewczynami i chlopakami
w wieku 16 lat jest ogromna. Inny swiat.

Dunia
--
Once sex was fun and diving was dangerous.
Today sex is dangerous and diving is fun.

8. Data: 2004-04-28 11:28:15

Od: "Michal Koziara" <a...@...stopce.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:c6o2hi$2j8t$1@news.atman.pl,
niejaki(a): Jakub z adresu <j...@R...onet.pl> napisał(a):

(...)
> Swoją drogą to
> dziwne, że tak często wyłapujecie takie mało ważne szczegóły, jakieś
> skrzywienie, czy co?

Usenet. I wszystko jasne ;-)

> Pozdrawiam,
> Ola

Michel

--
Tento post je odeslan s pocitace a preto neobsahuje original podpisu
http://www.michelek.republika.pl (w budowie)

9. Data: 2004-04-28 14:36:29

Temat: Re: [ort] RZecznik się wtRąca tylko po co?
Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONTWA" <m...@h...com> napisał

> Rzecznik protestuje

> A u nas żecznik rzeczny wie lepiej?

Może można nie wiedzieć jak się pisze 'rzecznik' (nieuki to dyscośtam
usprawiedliwiają) ale jak się cytuje tekst, w którym jest to słowo to naprawdę
wypadałoby w tytule i w swoim późniejszym tekście błędów nie robić.

Chcesz flejma ... chcesz ... ale nie wychodzi :-)

Pozdrawiam
MOLNARka

10. Data: 2004-04-28 15:01:24

Temat: Re: [tempota] RZecznik się wtRąca tylko po co?
Od: "MONTWA" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wypadałoby w tytule i w swoim późniejszym tekście błędów nie robić.
>
> Chcesz flejma ... chcesz ... ale nie wychodzi :-)

Biedactwo, złośliwości odczytać nie umiesz, więc nie licz na gry słowne i
literkowe. Zostań przy czytaniu słownika.

MO

Co sadzicie o termometrze Sanitas SFT31?
jak pouczyć żonę?
zasiłek rodzinny -jakie papiery?
Nie karmić trolla!
Poszukuje braci Grabowskich