Co sądzisz o związkach homoseksualnych?

1. Data: 2006-11-22 15:48:14

Temat: Co sądzisz o związkach homoseksualnych?
Od: "marek" <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawi mnie co ludzię sądzą o związkach homoseksualnych?

2. Data: 2006-11-22 16:12:07

Temat: Re: Co sądzisz o związkach homoseksualnych?
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

marek<m...@p...onet.eu>

> Ciekawi mnie co ludzię sądzą o związkach homoseksualnych?

Ludzie w większości je odrzucają.

Paff

3. Data: 2006-11-22 18:31:41

Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 22.11.2006 - autor: marek - treść:
> Ciekawi mnie co ludzię sądzą o związkach homoseksualnych?

Nie wiem co ludzie.
Ale mogę Ci powiedzieć co ja myślę.
Chcesz?
Na pohybel!

4. Data: 2006-11-22 18:42:13

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

marek napisał(a):

> Ciekawi mnie co ludzię sądzą o związkach homoseksualnych?

Sadza rozne rzeczy. Kwestie, w ktorych istnieje miejsce na swobode sadow
i relatywizm pogladow (homoseksualizm jest "zly" czy "dobry"?,
legalizowac zwiazki partnerskie i przyznac im malzenskie przywileje czy
nie?, dac prawo do adopcji czy nie dac?, pozwolic paradowac czy nie
pozwolic?, pozwalac na pogadanki w szkolach czy nie pozwolic?, walczyc z
homofobia czy nie walczyc?, czy zwalniac z pracy z powodu orientacji
seksualnej czy nie zwalniac? itp.), czyli polityka i obyczajowosc sa
malo ciekawe.

Ciekawa jest natomiast prawda na temat tego, czym homoseksualizm jest a
czym nie jest (czy homoseksualizm istnieje w przyrodzie?, co jest
przyczyna homoseksualizmu?, czy orientacje seksualna mozna zmienic?, czy
rodzaj orientacji seksualnej koreluje z pewnymi schorzeniami fizycznymi
i psychicznymi?, czy orientacja seksualna opiekunow wplywa na psychiczny
rozwoj dziecka? itp.). Na ten temat sporo juz pisalem, wiec jesli chcesz
- zajrzyj: [ http://tinyurl.com/fdrco ].

pozdrawiam
Quasi

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

5. Data: 2006-11-22 20:24:20

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marek" napisał:

> Ciekawi mnie co ludzię sądzą o

Tia. Widać i psp stała się grupą testową dla uczniów durnych
nauczycieli informatyki... No chyba, że to troll.

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 75.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

6. Data: 2006-11-22 21:50:51

Od: assembler <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

marek wrote:

> Ciekawi mnie co ludzię sądzą o związkach homoseksualnych?

Pomidor.
--
assembler

7. Data: 2006-11-22 23:06:18

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"marek" <m...@p...onet.eu> wrote in message

> Ciekawi mnie co ludzię sądzą o związkach homoseksualnych?

A mnie to chuj obchodzi, wypierdalaj na pl.soc.pedaly
Trollu pokurwiony
--

Bluzgacz
GG:5015

8. Data: 2006-11-22 23:25:17

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Nov 2006 16:48:14 +0100, marek napisał(a):

> Ciekawi mnie co ludzię sądzą o związkach homoseksualnych?

Chcesz wiedziec jak sie prezentujesz w opini publiczej, pedale...
pierdolony?

--
JA! maly -|- Potrzebuje zmian, wiec szukam
JA! sredni -|- MADRYCH rozmow: GG: 5793410

9. Data: 2006-11-22 23:25:59

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Nov 2006 21:24:20 +0100, Aicha napisał(a):

> Tia. Widać i psp stała się grupą testową dla uczniów durnych
> nauczycieli informatyki... No chyba, że to troll.

Wypierdalaj ty nedza erotomanko.

10. Data: 2006-11-23 21:35:29

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Starodawny" napisał:

> Wypierdalaj ty nedza erotomanko.

Nie bój się, Ciebie nie będę podrywać. Prawiczku <ROTFL>

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 76.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

zwiazki homoseksualne
Olcia i Madzia
dziwna terapia antyalkoholowa