Co się pisze?

1. Data: 2001-10-30 12:49:48

Temat: Co się pisze?
Od: o...@i...pl (oswald) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Co się pisze na zwolnieniu lekarskim? Chodzi mi o zwolnienie z zajęć
wychowania fizycznego na rok...

o...@i...pl

2. Data: 2001-10-30 20:11:48

Temat: Re: Co się pisze?
Od: s...@i...pl (-S-K-o-o-B-i-) szukaj wiadomości tego autora

oswald powiada: <o...@i...pl, 13:49, wtorek 30paź2001>

> Witam,

> Co się pisze na zwolnieniu lekarskim? Chodzi mi o zwolnienie z zajęć
> wychowania fizycznego na rok...

a nic, warzne zeby bolo nieczytelne pismo i jakies wymozdzone terminy
w powodzie i tyle, ale nieczytelne pismo jest najwarzniejsze

Elektroniczny dzienniczek ucznia > koniec z podrabianiem podpisow
http://fakty.interia.pl/ciekawostki/news?inf=190356

3. Data: 2001-10-30 20:41:40

Od: "Glacier" <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oswald" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Co się pisze na zwolnieniu lekarskim? Chodzi mi o zwolnienie z zajęć
> wychowania fizycznego na rok...

WF jest jednym z przedmiotów jakie powinny być bardziej upowszechniane - tym
bardziej że siedzisz przed kompem. Więc proszę dla dobra Twojego nie
rezygnuj z tego przedmiotu - chyba że masz na prawdę poważny problem
chorobowy, który to wyklucza ale treść zwolnienia zostaw specjaliście:-))

Glacier

4. Data: 2001-10-30 22:23:48

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oswald" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Co się pisze na zwolnieniu lekarskim? Chodzi mi o zwolnienie z zajęć
> wychowania fizycznego na rok...

do poziomu szkoly sredniej zwolnienie, wystarczy takie napisane np. na
recepcie. lekarz wpisuje tam date wystawienia (data na poczatku choroby),
imie i nazwisko pacjenta, ew. wiek, nazwe choroby lub jej numer
statystyczny. waznosc (od-do dnia) i podpis pod swoja pieczatka. kolega raz
przyniosl zwolnienie od ginekologa:)
na studiach wyzszych w ksiazeczce pieczatka z data wystawienia, numer
statystyczny choroby, niezdatny od do, pieczatka z podpisem, ew. uwagi (lub
w wywiadzie nt.wf). zwolnienie na kartce, j.w. czasem jest mozliwe do
zaakceptowania, ale to zalezy od wykladowcy. moze byc potrzebny wpis w
ksiazeczke.

Dentysta z laserem ?
laryngolog
oko