Co się stało z CITROSEPTEM

1. Data: 2007-09-02 10:54:02

Temat: Co się stało z CITROSEPTEM
Od: "andrp" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już drugi raz trafiło mi się kupić dziwny Citrosept. Wogóle nie jest gorzki, a
jego działanie jest o wiele słabsze niż kupowany wcześniej. Czy wiecie coś na
ten temat ? Słyszałem opinię, że firma produkująca Citrosept ograniczyła ilość
wyciągu z pestek na rzecz wyciągu z owocu grapefruta. Drugie pytanie, to czy
możecie polecić jakiś zamiennik ? Do tej pory słyszałem tylko o jednym, a
chciałbym wiedzieć czy są jakieś inne.

2. Data: 2007-09-02 20:17:51

Temat: Re: Co się stało z CITROSEPTEM
Od: "Del_Rey" <w...@w...wp> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy
> możecie polecić jakiś zamiennik ? Do tej pory słyszałem tylko o jednym, a

Ja kupuję w Czechach.Tam jest ten prawdziwy "obrzydliwie gorzki".
Raz też trafiłem na jakiś słodkawy, ale potem w aptece powiedziano mi ,że to
jakaś inna firma kooperująca produkuje

3. Data: 2007-09-03 16:13:46

Od: "andrp" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja kupuję w Czechach.Tam jest ten prawdziwy "obrzydliwie gorzki".

A czy nazywa się GrepoSept ?

4. Data: 2007-09-03 16:50:16

Od: "Del_Rey" <w...@w...wp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrp" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> A czy nazywa się GrepoSept ?

sprzedają to teraz pod nazwa CITROVITAL w Pepikach.

Dobry okulista w Warszawie?
zastawka
kregoslup
Ostrogi w pięcie.