dziwne..

1. Data: 2007-09-02 15:18:04

Temat: dziwne..
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
moja dziewczyna jak zasypia pomimo ze jest cieplo w domu jest pod kaderka
itp, zawsze jak zasypia to ma zimny nosek... zawsze sprawdzam czy juz spi po
dotknieciu w nosek jak jest zimny to spi jak nie to oszukuje,
ma az tak slabe krazenie ?
jak to zmienic?

2. Data: 2007-09-03 21:08:27

Temat: Re: dziwne..
Od: "Łukasz" <...@...e> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> itp, zawsze jak zasypia to ma zimny nosek... zawsze sprawdzam czy juz spi
> po dotknieciu w nosek jak jest zimny to spi jak nie to oszukuje,
Hmmmm... Ja też tak mam i moja dziewczyna również. Jesteśmy zdrowi, wiec
mysle ze nie ma sie czym martwic :)

3. Data: 2007-09-04 18:35:58

Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> itp, zawsze jak zasypia to ma zimny nosek... zawsze sprawdzam czy juz spi po
> dotknieciu w nosek jak jest zimny to spi jak nie to oszukuje,

Po co zmieniac ? Przynajmniej wiesz, kiedy nie oszukuje.
Tapta

Co się stało z CITROSEPTEM
Dobry okulista w Warszawie?
zastawka