Bol brzucha w pozycji

1. Data: 2007-09-02 15:21:23

Temat: Bol brzucha w pozycji
Od: "bruno.schulz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zastanawia mnie co moze byc powodem bolu brzucha (np. po wypiciu piwa)
ale! tylko w pozycji kiedy leze na brzuchu badz na boku. Jak klade sie
na plecach bol ustepuje. Moze ktos ma jakis pomysl?;)

Pozdrawiam,
KK

2. Data: 2007-09-03 09:51:16

Temat: Re: Bol brzucha w pozycji
Od: "MIchal" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawia mnie co moze byc powodem bolu brzucha (np. po wypiciu piwa)
> ale! tylko w pozycji kiedy leze na brzuchu badz na boku. Jak klade sie
> na plecach bol ustepuje. Moze ktos ma jakis pomysl?;)

mam ten sam problem
u mnie wyszlo, ze to trzustka
zrob badania krwi, moze na cholesterol
koszt ok 30zł
i niestety wykazalo mi zly

a jestem szczupej postury

w kazdym badz razie za czesto juz nie pijam piwa, wczesniej 2x w tygodniu po
jednym a teraz raz na miejsca 1, i jest lepiej
+ odpowiednia dieta

3. Data: 2007-09-06 20:11:39

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2 Sep 2007, bruno.schulz wrote:

> Zastanawia mnie co moze byc powodem bolu brzucha (np. po wypiciu piwa)
> ale! tylko w pozycji kiedy leze na brzuchu badz na boku. Jak klade sie

refluks?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl