Co takiego jest w drzewach owocowych co powoduje alergie

1. Data: 2003-07-21 04:57:23

Temat: Co takiego jest w drzewach owocowych co powoduje alergie
Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Mam alergie tylko i wylacznie na wszystkie owoce rosnace w Polsce na
drzewach. A wiec jablka, gruszki, sliwki, czeresnie, wisnie, morele itd.
Natomiast owoce nie rosnace na drzewach nie powoduja u mnie alergii. A wiec
jagody, porzeczki, agrest, winorosla, jezyny, truskawki, maliny itd. Jeszcze
nie spotkalem wyjatku w tej dziwnej prawidlowosci. Z jakiegos powodu dotyczy
to tylko drzew owocowych rosnacych w klimacie polskim. Moge jesc banany,
cytrusy i inne egzotyczne owoce.

2. Data: 2003-07-21 08:05:08

Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

db501 wrote:

> [...]
> to tylko drzew owocowych rosnacych w klimacie polskim. Moge jesc banany,

Mozliwe jest to, ze to od preparatow ktorymi sa drzewka opryskiwane.
Sproboj zjesc jablko czy gruszke obrana ze skory dosyc grubo, moze pomoze
Tak mi sie wydaje.

--
Bartosz 'Seco' Suchecki [wAw]
Cykloza nie boli... Blat i Ogie?

Grzybica, problem...
naturalne metody leczenia krótkowzrocznościlecze nie krótkowzroczności
[pilne] Okulista dziecięcy - okolice Warszawy
Antybiotyk - ile sie utrzymuje?
AIDS i prezerwatywy po raz ostatni