Co tam??

1. Data: 2006-01-20 07:44:27

Temat: Co tam??
Od: "stanowisko9" <s...@k...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co macie dobrego???

2. Data: 2006-01-20 09:21:47

Temat: Re: Co tam??
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stanowisko9" <s...@k...edu.pl> napisał w wiadomości

> Co macie dobrego???

Wszystko co najlepsze:)))

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

3. Data: 2006-01-20 09:56:47

Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Co macie dobrego???

address: Zespol Szkol Mechaniczno-Elektrycznych
address: ul.Kilinskiego 25
address: 41-200 Sosnowiec

Czego teraz uczą w tych szkołach? Elektryków - gotowania? ;)

M.

4. Data: 2006-01-20 10:02:26

Od: "Aicha" <m...@p...strone> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Muran" napisał:

> Czego teraz uczą w tych szkołach? Elektryków - gotowania? ;)

Nie, to były zajęcia z informatyki: "Obsługa programu pocztowego i
grup dyskusyjnych". Grupy wybierają na chybył-trafił. I śmiecą.

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

5. Data: 2006-01-20 10:17:59

Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <m...@p...strone> napisał
> Nie, to były zajęcia z informatyki: "Obsługa programu pocztowego i grup
> dyskusyjnych".

Oj, no przecież wiem :)

> Grupy wybierają na chybył-trafił.

Mam wrażenie, że to któryś raz _tutaj_ trafiło. Stąd przypuszczenie, iż tak
jak w mojej podstawówce na ZPT - chłopcy piekli ciasta a dziewczyny budowały
psią budę ;)

M.

6. Data: 2006-01-20 10:23:42

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Muran" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
tak
> jak w mojej podstawówce na ZPT - chłopcy piekli ciasta a dziewczyny

A w telewizji mówili co w Angli to właśnie kucharzy potrzeba a nie
elektryków...

wiec może dlatego tak smieca..??

M:)

7. Data: 2006-01-20 10:28:31

Od: "Aicha" <m...@p...strone> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Muran" napisał:

> Mam wrażenie, że to któryś raz _tutaj_ trafiło.

Na psbiol takie "ataki" są bardzo częste.

> Stąd przypuszczenie, iż tak jak w mojej podstawówce na ZPT -
> chłopcy piekli ciasta a dziewczyny budowały psią budę ;)

U mnie było zgodnie z prawem naturalnym ;) Do dziś pamiętam te krązki
ciasta pierogowego uczepione do sufitu pracowni :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

8. Data: 2006-01-20 10:42:38

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> address: ul.Kilinskiego 25
> address: 41-200 Sosnowiec
>
> Czego teraz uczą w tych szkołach? Elektryków - gotowania? ;)

To dodam jeszcze nry tel.
phone: +48 32 2661180 ext.22
fax-no: +48 32 2661651

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

pizza
Jak zrobić sos do spaghetti
Sprawdzian