Co to?

11. Data: 2010-12-29 22:25:04

Temat: Re: Co to?
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-29 18:41, Ikselka pisze:

> I nikt tam nie ma chamskich kolegów? - o, to idę tam :-)
:)
A Ty w sieci Ikselko kumpli szukasz?
Na forach moderowanych jest za ckliwie i spokojnie
czyli jak dla mnie nudno
:)
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/

12. Data: 2010-12-29 22:41:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Dec 2010 23:25:04 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

> :)
> A Ty w sieci Ikselko kumpli szukasz?

Własnie nie - szukam ludzi, którzy NIE mają chamskich kumpli mogących się
na mnie rzucić tylko z tego powodu, że nie nauczono ich rozumienia tekstu
pisanego.

13. Data: 2010-12-29 23:51:18

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-29 23:41, Ikselka pisze:

> Własnie nie - szukam ludzi, którzy NIE mają chamskich kumpli mogących się
> na mnie rzucić tylko z tego powodu, że nie nauczono ich rozumienia tekstu
> pisanego.
:)
Jesteś Ikselko bardzo naiwna , wręcz imfaltywna.
Internet to internet a jeśli chodzi o ludzi tu spotykanych
to trafnie ujął to St.Lem
tylu idiotów. "

14. Data: 2010-12-30 04:44:53

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> Internet to internet a jeśli chodzi o ludzi tu spotykanych
> to trafnie ujął to St.Lem
> "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
> tylu idiotów. "

Jeśli wyjdziesz z założenia, że każdy przynajmniej raz w życiu zachował się
idiotycznie, to w sieci wszyscy "klikacze" są "sami swoi".

Pozdrawiam przewrotnie
skryba

15. Data: 2010-12-30 07:14:23

Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" nowy lingwista Karpat:

> Jesteś Ikselko bardzo naiwna , wręcz imfaltywna.

Dałbyś przynajmniej :-) to nie biegałbym po słownikach w poszukiwaniu słowa
którego nie znam.

Zdroofka Johnny

P.S. Co to sie dzieje na tych grupach panie to już prawdziwe apogeneum ;-)

16. Data: 2010-12-30 13:08:34

Od: "moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

?Tadeusz Smal wrote:
> :)
> Jesteś Ikselko bardzo naiwna , wręcz imfaltywna.

imformatycznie lewatywna???

moon

17. Data: 2010-12-30 18:57:56

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości

> imformatycznie lewatywna???

Hejka. Raczej lewantylna. O kurcze, nie potrafię już prawidłowo wymówić
ten wyraz. A to nasz docent ligwistyki prowincjonalnej zdążył przed końcem
roku namieszać. ;-)
Pozdrawiam słowotwórczo Ja...cki

18. Data: 2010-12-30 21:04:13

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-30 19:57, Dirko pisze:
> U?ytkownik "moon"<m...@y...com> napisa? w wiadomo?ci

> Hejka. Raczej lewantylna. O kurcze, nie potrafie ju? prawid?owo wymówiae
> ten wyraz. A to nasz docent ligwistyki prowincjonalnej zd??y? przed koncem
> roku namieszaae. ;-)
> Pozdrawiam s?owotwórczo Ja...cki

:)
Co prawda nie wiem o co Tobie chodzi
ale wydaje mi się, że do mnie pijesz
Niech będzie to więc noworoczny toast
za pomyślność wszelaką w Nowym Roku w domu, zagrodzie.
Pomyślność Twoją , moją i innych bywalców tej grupy
Na zdrowie

19. Data: 2010-12-30 21:13:00

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-30 08:14, Johnny pisze:

> P.S. Co to sie dzieje na tych grupach panie to już prawdziwe apogeneum ;-)
:)
Niestety czasy świetności grup tego typu już przeminęły
:(

20. Data: 2010-12-30 21:19:15

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
> ten wyraz. A to nasz docent ligwistyki prowincjonalnej zdążył przed końcem

Lewiantywna...

DOBRYM LUDZIOM...
Odśnieżanie mechaniczne
Spokojnych Świąt
mało światecznie, mało apetycznie - o bocianach
Za duża choinka - można obciąć czubek?