mało światecznie, mało apetycznie - o bocianach

1. Data: 2010-12-20 14:33:37

Temat: mało światecznie, mało apetycznie - o bocianach
Od: "SJS" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego na tej grupie? bo tu jest wielu co może to wiedzieć
"co znajduje sie w żołądkach bocianów?"
przez te 63 lata swojego życia nigdy nie słyszałem aby ktos w Polsce zabił
bociana to skąd mam wiedzieć?
a potrzebne są dwie informacje - zjadają w dużych ilościach pszczoły? czy
zjadają żaby?
to ostatnie wydaje się bez sensu ale gdzieś w szkole uczyli dzieciaki, że
nie!
a to pierwsze pytanie nawiązuje do książki o pszczołach z 1895 roku /115 lat
temu/
SJS

2. Data: 2010-12-31 12:27:26

Temat: Re: mało światecznie, mało apetycznie - o bocianach
Od: "MM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> nie!
> a to pierwsze pytanie nawiązuje do książki o pszczołach z 1895 roku /115

Specjalista od różnych zwierząt, zwłaszcza ptaków, a wśód nich zwłaszcza
bocianów, dziennikarz gazety wyborczej, p. Adam Wajrak -
a...@g...pl

Pozdrawiam

MM

3. Data: 2010-12-31 13:30:51

Od: "SJS" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MM" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
>
> Specjalista od różnych zwierząt, zwłaszcza ptaków, a wśód nich zwłaszcza
> bocianów, dziennikarz gazety wyborczej, p. Adam Wajrak -

Dzięki - wysłałem pytanie
SJS

Za duża choinka - można obciąć czubek?
Zima na Kaszubach
DLA OGRODNIKÓW I NIE TYLKO
Odśnieżanie :-)
Gdzie sa moje kwiatki, czyli: No i lipa z lipa ? ;)