Odśnieżanie :-)

1. Data: 2010-12-15 15:14:19

Temat: Odśnieżanie :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wy już po? - bo ja w kółko, w trakcie i wciąż. Jak nie liście, to śnieg - i
kondycja nie spada ;-)
http://mazam.fotosik.pl/albumy/805108.html

PS. Czy jest tu ktoś, kogo/komu nie zasypało?

2. Data: 2010-12-15 17:17:12

Temat: Re: Odśnieżanie :-)
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisała:
> PS. Czy jest tu ktoś, kogo/komu nie zasypało?

Tym razem raczej nie ma takiej osoby, a właściwie ogrodu ;-(
Oglądając Twoje zdjęcia stwierdzam, że u mnie jest ok. 2 razy więcej śniegu.
Ponadto pięknie wygląda na gałęziach, bo nie strącił go wiatr.
Może uda się zdobić ładne zdjęcia przy słonecznej pogodzie w weekend, to
pokażę po przyjeździe.
Niestety, męczarnia przy odśnieżaniu, a jak odśnieżanie rozgrzewa.... to ho
ho!

--
Jerzy Wierzchnicki

3. Data: 2010-12-15 18:08:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Dec 2010 18:17:12 +0100, Jerzy Wierzchnicki napisał(a):

> Tym razem raczej nie ma takiej osoby, a właściwie ogrodu ;-(
> Oglądając Twoje zdjęcia stwierdzam, że u mnie jest ok. 2 razy więcej śniegu.

U mnie już po kolejnym odśnieżaniu - na drodze już nie tak dużo śniegu, jak
było na poczatku, kiedy zaspę nam nawiało.

> Ponadto pięknie wygląda na gałęziach, bo nie strącił go wiatr.
> Może uda się zdobić ładne zdjęcia przy słonecznej pogodzie w weekend, to
> pokażę po przyjeździe.

Rób, rób - zima wszędzie jest piękna. I pokaż :-)

> Niestety, męczarnia przy odśnieżaniu, a jak odśnieżanie rozgrzewa.... to ho
> ho!

Ho ho! Uwielbiam odśnieżać. Ciekawe, kiedy przestanę - uwielbiać i
odśnieżać ;-)

4. Data: 2010-12-15 19:34:21

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Wy już po? - bo ja w kółko, w trakcie i wciąż. Jak nie liście, to śnieg -
> kondycja nie spada ;-)
> http://mazam.fotosik.pl/albumy/805108.html
>
> PS. Czy jest tu ktoś, kogo/komu nie zasypało?

Nadążam z odśnieżaniem i kondycja mi rośnie.
:-))
Pozdrawiam szuflująco
skryba

5. Data: 2010-12-15 19:40:32

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Wy już po? - bo ja w kółko, w trakcie i wciąż. Jak nie liście, to śnieg -
> kondycja nie spada ;-)
> http://mazam.fotosik.pl/albumy/805108.html
>
> PS. Czy jest tu ktoś, kogo/komu nie zasypało?

Z tymi drutami na brzozami mogą na jesień być kłopoty.

Pozdrawiam przewidująco
skryba

6. Data: 2010-12-15 19:46:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Dec 2010 20:40:32 +0100, skryba ogrodowy napisał(a):

> Z tymi drutami na brzozami mogą na jesień być kłopoty.

Druty prowadzą od słupa sporo na prawo od brzóz do przyłącza na domu wysoko
nad oknem - tylko widoki się nakładają :-)

7. Data: 2010-12-15 19:51:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Dec 2010 20:34:21 +0100, skryba ogrodowy napisał(a):

> Nadążam z odśnieżaniem i kondycja mi rośnie.
> :-))
> Pozdrawiam szuflująco
> skryba

Plastikowe szufle z Castoramy już wykończyłam, odpadły w przedbiegach, gnie
się toto, nie ma mowy o kopaniu w nieco bardziej ubitym śniegu - najlepsza
jest metalowa, porządna łopato-szufla. No i kondycja przy takiej o wiele
lepsza! :-)

8. Data: 2010-12-16 07:13:16

Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mnie by się tak nie chciało. mechanizacja!
nie wiem ile tej drogi masz do odsniezania ale za jakies 2-3kpln mozna kupic
odsniezarke spalinową i całkowicie bezstresowo sobie odsniezyc wszystko.
sam się do takiej przymierzam chociaz mam o wiele mninej do odsniezania -
tyle ze kwestie finansowe blokuja

9. Data: 2010-12-16 09:25:28

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wy już po? - bo ja w kółko, w trakcie i wciąż. Jak nie liście, to śnieg -
> kondycja nie spada ;-)
> http://mazam.fotosik.pl/albumy/805108.html
>
> PS. Czy jest tu ktoś, kogo/komu nie zasypało?

UUU, i odśnieżasz całą drogę od domu do bramy łopatką?
Spory kawałek.

Mam ze 2 razy mniejszy, i powiem Ci szczerze, w zupełności mi wystarczy,
żeby się zdrowo zasapać.

MK

PS. Ale też to bardzo lubię.
Taniec z szuflą...
Nam kobietkom jednak niewiele do szczęścia potrzeba (śnieg i łopatka)

10. Data: 2010-12-16 09:26:25

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
wiadomości news:iece6d$b7k$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> [...]
> wszystko.
> sam się do takiej przymierzam chociaz mam o wiele mninej do odsniezania -

Nie tylko finansowe
Kupisz urządzenie i kolejną okazję do ponapinania mięśni na świeżym
powietrzu szlag trafia.

MK

Gdzie sa moje kwiatki, czyli: No i lipa z lipa ? ;)
[reklama} Mamrot z Wilkowyj
zakład o 1/2 litra
ptaszki, ptaki, ptaszyska
fenoanomalie