Co to jest CHŁONIAK

1. Data: 2002-09-10 18:15:19

Temat: Co to jest CHŁONIAK
Od: "Jerzy" <j...@x...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W mojej rodzinie u kobiety w wieku ok.35 lat w obrębie jamy brzusznej
stwierdzono guz wyczuwalny przez powłoki brzuszne.
Po tomografii komputerowej i USG stwierdzono.żew jest to CHŁONIAK.
Mam pytanie .Co to jest takiego i jakie są rokowania jeśli chodzi o
wyleczenie.

Pozdrawiam Jerzy

2. Data: 2002-09-11 05:37:50

Temat: Re: Co to jest CHŁONIAK
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Sep 2002, Jerzy wrote:

> Po tomografii komputerowej i USG stwierdzono.żew jest to CHŁONIAK.

guz zlozony z utkania zawierajacego nowotworowo namnozone
komorki pochadzace z bialych krwinek. Rokowanie jest rozne
zalezace od rodzaju chloniaka

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2002-09-11 06:54:44

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozwole sobie wtracic, ze klasyfikacja, a nawet samo jednoznaczne rozpoznanie
jest mozliwe tylko na podstawie badania histologicznego pobranego wezla
chlonnego. Musisz wiec czekac na wynik hist-pat aby cos wiedziec.
--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

koncentracja
Ceclor i alkohol
Jasnokomórkowy nowotwór nerki
Tabletki a przydatnosc do uzycia