Co to jest??? Pomocy

1. Data: 2003-02-12 14:24:56

Temat: Co to jest??? Pomocy
Od: "FAZER" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy moze mi ktos wyjasnic, co to jest IG, BMI, jak to sie liczy, gdzie sa
jakies tabele? I o co chodzi z tymi weglowodanami i tluszczami, jakie
powinyy byc proporcje, co mazna laczyc, a jakich kombinacji unikac, gdzie
moge sie dowiedziec ile jaki produkt ma kalorii ile IG itp. Kurcze, ale
zielony jestem. A i jeszcze jaka ksiazke polecacie, jaki tytul, od czego
zaczac?

Pozdro

FAZER

2. Data: 2003-02-12 14:51:36

Temat: Re: Co to jest??? Pomocy
Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article b2dl7f$320$...@n...onet.pl, FAZER at f...@r...pl wrote on
12/2/03 15:24:

> Kurcze, ale
> zielony jestem.

nie przejmuj sie, kazdy kiedys byl

>A i jeszcze jaka ksiazke polecacie, jaki tytul, od czego
> zaczac?

od udania sie pod adres
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&gr
oup=pl.misc.dieta

i wpisania w okienko przy napisie "szukaj" interesujacych Cie rzczy.
w ten sposob przeszukasz archiwum grupy, dowiesz sie o czym juz byla mowa,
znajdziesz mnostwo porad i linkow.

powodzenia
:-)

--
*gosia*

3. Data: 2003-02-12 15:02:09

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FAZER" <f...@r...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Czy moze mi ktos wyjasnic, co to jest IG, BMI, jak to sie liczy, gdzie sa

FAQ o diecie i sporo linków z odpowiedzią na szukane tematy
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
kiedy będziesz miał bardziej konkretne pytania to zapraszamy na grupę.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

4. Data: 2003-02-13 09:52:12

Od: "FAZER" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dzieki za porady, tak wiec teraz biore sie pilnie do studiowania materialow.
Pewnie za jakis czas sie odezwe, zeby zadac juz konkretne pytania.

Pozdrawiam

FAZER

MM - serowa sprawa
MM