Co to jest kurzajka?

1. Data: 2002-07-03 08:45:19

Temat: Co to jest kurzajka?
Od: "Dominika NM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest tego jakas inna nazwa? Gdzie najczesciej wystepuja kurzajki? Jaki
jest ich wyglad? Jakie są metody leczenia (oprocz "obroc sie trzy razy i
splun przez lewe ramie:-)))) )
DominikaNM

2. Data: 2002-07-03 16:04:03

Temat: Re: Co to jest kurzajka?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest tego jakas inna nazwa? Gdzie najczesciej wystepuja
kurzajki? Jaki
> jest ich wyglad? Jakie są metody leczenia (

kurzajka to nazwa potoczna, brodawka bardziej profesjonalnie. jest to
choroba wywolana przez wirus. najczesciej wystepuja na dloniach i
stopach, ale moga wystapic praktycznie wszedzie.

ja swoje leczylam takimi srodkami: lapis, brodacid, verumal, cytryna w
occie, wyrywanie ich z korzeniami przez dermatologa nie pomoglo -
odrosly. 6 (!) razy zamrazanie cieklym azotem - nie pomoglo nic.

mozna jeszcze smarowac jaskolczym zielem albo potraktowac laserem.

jeszcze przez zadne schorzenie tyle sie nie nacierpialam:(((((

3. Data: 2002-07-03 17:01:39

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:

> [...]
>
> mozna jeszcze smarowac jaskolczym zielem albo potraktowac laserem.
>
> jeszcze przez zadne schorzenie tyle sie nie nacierpialam:(((((

A nie myslalas czasem , ze ma to zwiazek z osobnicza odpornoscia
organizmu.
Jedni kurzajki mieli, maja. Inni nie mieli, nie maja, nie mieli.
Pewnie ktos robil badania nt. odpornosci na tego wirusa i
moze to jest jak z jemiola.
Na jednym drzewie zakwita, a na innym nigdy.

W Holandii byl instytut ktory z jemioly robil wyciagi w postaci plynow
do iniekcji w roznych stadiach raka.
Na zasadzie podobne lecz podobnym (homeopatia - Hannemann).
Moze z tych kurzajek daloby sie zrobic jakas masc, krem czy wyciag
wskaznikowy na odpornosc w chorobach nowotworowych ?
A co mowia antybiotyki na kurzajki, da sie je wyleczyc czy nie i powiedz
, czy u zwierzat tez wystepuja kurzajki ?
Mozew to jest to tajemnicze panaceum na wszystkie choroby.

"Jest to blisko, kazdy ma z tym kontakt, moze to miec, a posiada to moc
leczenia wszystkich chorob. "
Moze ktos podesle jakies zrodla z medline na ten temat.

Jacek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@

4. Data: 2002-07-03 18:41:12

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"Rena" <r...@p...pl> wrote in news:afv768$1sga$1@pingwin.acn.pl:

> [...]
> mozna jeszcze smarowac jaskolczym zielem albo potraktowac laserem.
> jeszcze przez zadne schorzenie tyle sie nie nacierpialam:(((((

u mnie najbardziej radykalna metoda okazała się skuteczna ;)
najpierw przez rok - delikatne środki, jaskółcze ziele itd... później
wycięcie - i było o.k.
Później znowu się pojawiła i tym razem - poprostu sam wyciołem :) tylko
troszkę bolało

--
Rafał 'Raf256' Maj

5. Data: 2002-07-04 17:13:53

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pewnie ktos robil badania nt. odpornosci na tego wirusa i
> moze to jest jak z jemiola.
> Na jednym drzewie zakwita, a na innym nigdy.

no pewnie masz racje, tylko co z tego. nie moge sie pozbyc tego
cholerstwa, zle sie z tym czuje, nie wiem jak sie go pozbyc.

> [...]
> Moze z tych kurzajek daloby sie zrobic jakas masc, krem czy wyciag
> wskaznikowy na odpornosc w chorobach nowotworowych ?

chmmm, kazdy bezbolesny sposob jest dobry, ale nie po drodze mi do
holandii...mieszkam w wwie..

> A co mowia antybiotyki na kurzajki, da sie je wyleczyc czy nie i
powiedz
> , czy u zwierzat tez wystepuja kurzajki ?

kurzajka to wirus, a antybiotyki sa na wirusy czy bakterie? wydaje mi
sie, ze na bakterie. grypa jest wirusem i nikt nie leczy grypy
antybiotykami.

6. Data: 2002-07-04 17:55:59

Temat: Re: Co to jest kurzajka? (DOBRY SPOSOB LECZENIA)
Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Jul 2002 10:45:19 +0200, Dominika NM <d...@a...pl> wrote:
> Czy jest tego jakas inna nazwa? Gdzie najczesciej wystepuja kurzajki? Jaki
> jest ich wyglad? Jakie są metody leczenia (oprocz "obroc sie trzy razy i
> splun przez lewe ramie:-)))) )

Istnieją przynajmniej 3 dobre sposoby zwalczania "kurzajek"
czyli brodawek zwykłych (verruca vulgaris) i podeszwowych - (verruca plantaris)

1. stężony roztwór azotanu srebra Solutio Argenti nitrici
przypuszczalnie najlepsze efekty daje 40% roztwór ale należy uzbroić się
w cierpliwość. Nie znikną szybko, po kilku ładnych tygodniach w zależności
od zaawansowania. Plusy bez objawów ubocznych, bezbolesna metoda "Minusy"
miejsce posmarowane może czernieć, uważać żeby nie pobrudzić odzieży, uwaga
na oczy i błony śluzowe
2. dla lubiących zioła - sok z glistnika jaskółczego ziela
(Chelidonium maius)
3. leki przeciwwirusowe +- zamrażanie - minus bolesność plus działa szybciej

living_english_structure
serwis informacji medycznej -- http://www.medleksykon.prv.pl

7. Data: 2002-07-04 20:01:38

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
"Minusy"
> miejsce posmarowane może czernieć, uważać żeby nie pobrudzić

stosowalam katorzniczo kilka mcy, 2 x dziennie - nie pomoglo.
wystawialam posmarowane na swiatlo, zeby zczernialo, nastepnego dnia
scieralam - bardzo uciazliwe - nie pomoglo.

> 3. leki przeciwwirusowe +- zamrażanie - minus bolesność plus działa
szybciej

zamrazanie: doswiadczony lekarz wykonywal mi ja 6 razy!!! obiecywal,
ze po 2-3 znikna, po 6 razie stracilam cierpliwosc.

minusy:
-potworny bol - mniejszy przy samym zabiegu, wiekszy przez tydzien po
zabiegu, kiedy robi sie burchel na 2 cm wypukly, a jest to pieta.
- cena-50 zl x 6...
-stracone nadzieje

jakie to sa leki przeciwirusowe?

8. Data: 2002-07-04 20:10:44

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:
> [...]
> -potworny bol - mniejszy przy samym zabiegu, wiekszy przez tydzien po
> zabiegu, kiedy robi sie burchel na 2 cm wypukly, a jest to pieta.

jak sie nazywa ta kurzajka po angielsku , dermal papilla, wart ?
Znalazlem troche stron i zdjec i moze cos na temat leczenia, ale
chcialbym wiedziec, jak sie nazywa krajowa kurzajka po angielsku
i czy jest jedna czy wiele odmian ?

Jacek

9. Data: 2002-07-04 21:39:20

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Znalazlem troche stron i zdjec i moze cos na temat leczenia, ale
> chcialbym wiedziec, jak sie nazywa krajowa kurzajka po angielsku

typ HVP, ale czy to pelna nazwa?...

10. Data: 2002-07-04 21:41:47

Od: "Yacool" <m...@p...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chodzi o leczenie to polecam BRODACID dostepny w aptekach, z tego co
pamietam hyba nawet niedrogi a bardzo skuteczny i nie pozostaja po
kurzajkach zadne slady

FWD: Smierc przechodnia w poblizu szpitala
kroplówka- - ratunek czy śmier
Termiczny sposob na brodawki?
Programy abstynencji seksualnej dla młodzieży
Szukam Inhalatora-Nebulizatora