Co to jest miłość?

1. Data: 2001-01-08 20:59:30

Temat: Re: Co to jest miłość?
Od: "Agnieszka Kacprzyk" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczap" <m...@s...home.pl> napisał w wiadomości
news:937kir$4d5$1@news.tpi.pl...
> naprawdę,
> pytania???

Milosc sie czuje, z miloscia sie zyje, chroni sie ja i pobudza do zycia.
Wedlug mnie milosc to dawanie siebie samego i nie zadanie niczego w zamian.
Czerpanie radosci z radosci drugiej osoby. Milosc to stawanie sie druga
osoba (mowie tu o silnej, spontanicznej empatii).

Aga

1. Data: 2001-01-10 12:41:24

Od: "Ewa B.G." <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "milosc to to jak na nia patrzysz, to to wzruszenie,
> ktore wywoluje w tobie widok jej wyskrobujacej resztki jogurtu z kubka,
> to wyraz triumfu malujacy sie na jej twarzy gdy oblizuje lyzeczke,
> to to uczucie opiekunczosci, ktore kaze podejsc do niej
> i zetrzec jej z koniuszka nosa jogurt"

Nigdy jeszcze nie czytalam tak pieknego mozna powiedziec wyznania milosci.
Mysle, ze piekniejszego niz to nie mozna juz uslyszec. To jest tez chyba
najlepsza i najprostsza definicja sensu milosci.....

> pozdrufki
> misik

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2001-01-10 12:46:13

Od: "Ewa B.G." <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Kacprzyk" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Milosc sie czuje, z miloscia sie zyje, chroni sie ja i pobudza do zycia.
> Wedlug mnie milosc to dawanie siebie samego i nie zadanie niczego w
zamian.

Nie ma milosci bezinteresownej, gdzie kochasz, bo tylko chcesz dawac. Zawsze
chcemy brac. Czy kochajac nie chcesz wiedziec, ze ta osoba tez Cie kocha?
odwzajemnia uczucie? Nie potrzebujesz jej czulosci? To wlasnie jest branie w
milosci?
Bo czy zgodzilabys sie byc z kims, kochac go, dawac mu siebie.... a on by
tego nie odwzajemnial? nie pokazywal by, ze jemu tez zalezy, ze tez dba o
Ciebie, kocha?
Napewno nie. Bo to bardzo kochac, nawet jesli na 100% wiesz, ze jest milosc
z drugiej strony, tylko nikt CI jej nie okazuje.

> Czerpanie radosci z radosci drugiej osoby. Milosc to stawanie sie druga
> osoba (mowie tu o silnej, spontanicznej empatii).
Tutaj sie z toba zgodze, nic tk nie cieszy jak radosc ukochanej osoby i nic
tak nie smuci jak jej smutek....

> Aga

Ewa

O Jednosci
***
*** (zanim przeczytasz)
Jak pomoc osobie w depresji z kryzysem poczucia wlasnej wartosci ?( dlugie)
Re: Ludzie nie onanizujacy sie?