Co to moze byc ?

1. Data: 2002-02-05 16:33:54

Temat: Co to moze byc ?
Od: "bolek" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio mam takie sobie dziwne przeziebienie:
Zaczelo sie od bolaczego gardla 31.01.2002 pozniej doszedl katar
W zasadzie na 4.01.2002 bylem juz zdrow (przynajmiej czulem sie dobrze -
gardlo nie bolalo i katar minal)
ale poszedlem do lekarza (4.01.2002 - wczoraj) bo ostatnio czesto popadam w
przeziebienia
zaczynajace sie od ostrego bolu gardla (srednio co 2-3 miesiace)

Lekaz stwierdzil ze gardlo jest zaczerwienione i zapisal:
Biseptol, Pyralgine, Acodin i Esberitox
Zaczalem to brac a calkiem przy okazji zauwazylem ze w ciagu dnia waha
mi sie temperatura od 35,9 do 37,4
Wieczrem bo 4 godzinnej drzemce okazalo sie ze lewym okiem widze przez mgle
Pojechalem na ostry dyzur okulistyczny.
Stwierdzono: Przewlekle zapalenie teczowki i ciala rzeskowego; Osady na
srodlonku rogowki obu oczu (szczegolnie lewego).
Zroszenia na sridblonku, soczewka oka lewego minimalnie przymglona, wzrost
cisnienia w oku lewym do (25 mmHg). W prawym byla norma 16 mmHg.
Zapisano: tropicamid, opthicor, discortineff, atecortin, encorton, ranigast,
trusopt
Dzis bylem u okulisty ktory potwierdzil zapalenie ale cisnienie juz sie
wyrownalo

Okulista stwierdzil ze zapalenie oka zwiazane jezst ogolnie z infekcja

Mam tez cos w stylu nerwobulow w lewej nodze i rece a przed incydentem ze
zlym widzeniem
bolala mnie gorna czesc plecow.

Co to moze byc?

Dodam jeszcze ze nie mam 3 migdala
Podczas obecnej choroby pobolewa mnie glowa jakby z zatok ale rozniez w
tylnej czesci

Mam tez problemy z dyzymi palcami nog - w palcach tych paznokcie tak sie
wrastaja ze powoduja ropienie i bol.
Obecnie mam jeden palec wlasnie tak rozkwaszony.

Jakies 6 mies temu cos mnie ugryzlo pod zgieciem kolana i moze byl to
kleszcz
Wydrapywalem to dosyc dlugo az w koncu wydrapalem

Moze te wskazowki cos dadza ?

Co to moze byc i czy mam sie specjalnie martwic ?

PS. oczywisce jak sie dolecze to zrobie komplet badan bo jakos mnie to to co
sie wydarzylo niepokoi.

2. Data: 2002-02-06 01:42:59

Temat: Re: Co to moze byc ?
Od: "Adam 'aimsoft' Michalski" <a...@p...mini.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ranigast,
> trusopt
> Dzis bylem u okulisty ktory potwierdzil zapalenie ale cisnienie juz sie

Mialem podobna akcje, tzn. chyba mniej powazna, bo mialem mroczki przed
oczami. No i stwierdzono wylew na siatkowce. Po kilku dniach brania wapna i
spania po >10 godzin dziennie w zasadzie przeszlo. Minelo juz pare miesiecy,
a te mroczki w malenkiej ilosci pojawiaja sie czasem. Jestem mlody (19 lat)
i w zasadzie to powinienem sie przejac... powiedzieli mi zebym sie wysypial.
Teraz zachcialo mi sie studiowac informatyke no i czesto zdarza mnie sie
niedosypiac i ogolnie byc niewypoczetym. No ale coz. Duzo na to nie poradze,
mam nadzieje, ze nie odbije sie to jakos na mnie...

> Okulista stwierdzil ze zapalenie oka zwiazane jezst ogolnie z infekcja

Ja tez wlasnie po ostrym przeziebieniu mialem ta akcje.

> Jakies 6 mies temu cos mnie ugryzlo pod zgieciem kolana i moze byl to
> kleszcz
> Wydrapywalem to dosyc dlugo az w koncu wydrapalem

Trzeba bylo skonsultowac sie z lekarzem w tej sprawie...

> Co to moze byc i czy mam sie specjalnie martwic ?

Nie wiem, nie jestem lekarzem. Powiem Ci tak. Mam 19 lat, a juz jestem po
kamicy nerkowej. Ja tam sie nie martwie, przeciez i tak nic _nie zalezy ode
mnie-. Trzymaj sie, nie dawaj sie ;-).

> PS. oczywisce jak sie dolecze to zrobie komplet badan bo jakos mnie to to
co
> sie wydarzylo niepokoi.

To sluszne. Tez robilem zawsze badania jak cos sie dzialo. Trzeba wiedziec o
co chodzi, zeby sie uspokoic, ze da sie to wyleczyc.

Fluor a dzieci
studia medyczne
Zmiana pigułek
offer of a job